Σύμφωνα με τον Steffen Jastrow, τον επικεφαλής της AMG για τα μικρά της μοντέλα, η λύση δεν είναι άλλη από τα ηλεκτρικά e-turbo, τα οποία αυξάνουν την απόδοση με μειωμένο lag (χρονική υστέρηση), ενώ εξασφαλίζουν εξίσου μικρότερη κατανάλωση και εκπομπή CO2. Τα e-turbo χρησιμοποιούνται ήδη στους αγώνες και πλέον αναζητούνται τρόποι προκειμένου να γίνουν πιο φτηνά για χρήση σε μοντέλα παραγωγής. Πέρα από το ουσιαστικό ανύπαρκτο turbo lag ένα άλλο πλεονέκτημά των ηλεκτρικών τούρμπο είναι και οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις.

Το πρώτο μοντέλο που κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιήσει e-turbο είναι η καινούργια γενιά της Α45 AMG, που δεν πρόκειται να εμφανιστεί πριν από το 2017, ενώ λέγεται πως η χρήση τους έχει περισσότερο νόημα σε ουσία σε μεγαλύτερα και πιο ακριβά σύνολα. Όπως στον 6-κύλινδρο σε σειρά ντίζελ των 2.900 cc με τα 4 τούρμπο (εκ των οποίων τα 2 θα είναι ηλεκτρικά), που οι φήμες λένε ότι ετοιμάζεται για την καινούργια E-Class και θα αποδίδει 400 άλογα.