Όπως συνηθίζει η Audi και μας έδειξε και στην περίπτωση του τελευταίου A3, ομάδα που κερδίζει, σχήμα δεν αλλάζει». Ή τουλάχιστον αναβαθμίζεται στα σημεία για να αποτελέσει μία εξέλιξη της απερχόμενης γενιάς με τις αλλαγές να εντοπίζονται στα νέα φωτιστικά σώματα, στην εμφατική μάσκα, στο εξαιρετικά αεροδυναμικό αμάξωμα με συντελεστή-ρεκόρ στο 0,22 για την έκδοση BlueEfficiency (0,23 για τις υπόλοιπες, μαζί με την Mercedes-Benz CLA είναι τα πιο αεροδυναμικά μοντέλα ευρείας παραγωγής).

Δείτε τη συνέχεια στο caroto.gr