Οι μεταλλικές αναδιπλούμενες οροφές των cabrio και roadster είχαν εφαρμοστεί για πρώτη φορά στην Mercedes-Benz SLK και μετά στο κάμπριο του λαού, στο Peugeot 206 CC, όπως έχουμε γράψει αναλυτικά σε παλαιότερο άρθρο μας. Ωστόσο, αυτού του τύπου οι hard-top δεν έχουν και πολύ μέλλον, διότι σταδιακά ένας-ένας οι κατασκευαστές τις καταργούν σαν επιλογή. Πιο πρόσφατος, η BMW με την επόμενη γενιά της ανοιχτής 4άρας και της Ζ4 να έχουν και πάλι soft-top από ύφασμα (όπως το Audi A3), σύμφωνα με την ιστοσελίδα Bimmertoday.

Πέρα από το αυξημένο βάρος που συνεπάγεται αυξημένη κατανάλωση και ρύπους, οι λόγοι για αυτήν την επιλογή είναι μεταξύ άλλων πως ο ηλεκτροϋδραυλικός μηχανισμός είναι πολύπλοκος, ενίοτε παρουσιάζει θέματα και ψαλιδίζει την πρακτικότητα. Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε και το ότι η μαλακή οροφή λειτουργεί και ως χαρακτηριστικό αναγνώρισης ενός ιδιαίτερου αυτοκίνητου, όπως εξ ορισμού είναι ένα κάμπριο.