Η BMW παρουσίασε εν όψει του Pebble Beach την M4 GTS, η οποία μπορεί ακόμα να έχει το status του πρωτοτύπου, αλλά δεν απέχει και πολύ από την έκδοση παραγωγής. Αυτή θα διαθέτει την τεράστια πίσω αεροτομή (καθώς και τα πίσω φώτα OLED), όπως και το εμπρός σπόιλερ που είναι σχεδόν ίδιο και απαράλλαχτο με αυτό του αγωνιστικού του DTM και θα ρυθμίζεται πλήρως. Έτσι, η M4 GTS θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στην πίστα -πέρα από το δρόμο-, ενώ στα χαρακτηριστικά της περιλαμβάνονται οι ζάντες 19 και 20’’ μπροστά/πίσω, με λάστιχα 265/35 και 280/30, αντίστοιχα.

)Αν και η BMW δεν έχει αποκαλύψει την ισχύ της νέας M4 GTS, το σίγουρο είναι πως θα χρησιμοποιεί η τεχνολογία του Safety Car του Moto GP, που έχει την ιδιαιτερότητα του ψεκασμού νερού στην πολλαπλή εισαγωγής. Με τον τρόπο αυτό -η λύση αυτή είχε εμφανιστεί για πρώτη φορά στο Saab 99 Turbo στις αρχές της δεκαετίας του ΄80- μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και κατά συνέπεια και η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης. Το τελευταίο έχει σα συνέπεια τον περιορισμό της προανάφλεξης, το πιο πυκνό μίγμα και την αύξηση της πίεση υπερπλήρωσης, που όλα μαζί οδηγούν σε μεγαλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση.

Ο 6-κύλινδρος turbo των 3.000 cc αποδίδει στο αυτοκίνητο ασφαλείας του Moto GP 467 άλογα (από 431 κανονικά), αλλά ακούγεται πως στη M4 GTS μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 500. Μπορεί τα άλογα της κορυφαίας M4 να μην έχουν ακόμα προσδιοριστεί από την άλλη όμως είναι βέβαιο πως σε σχέση με τη στάνταρ εκδοχή θα χάσει 100 kg, από τα συνολικά 1.612. Σημαντικό ποσοστό από αυτά θα οφείλεται στο νέο καπό από ανθρακόνημα, που βέβαια θα διατηρεί το χαρακτηριστικό εξόγκωμα στο κέντρο του.