Και για αυτό συνεχίζει ακάθεκτο περνώντας από ένα facelift που περιλαμβάνει μία επανασχεδιασμένη μάσκα σε συνδυασμό με προβολείς LED, νέους προφυλακτήρες, διαφορετικές «φούστες» στα μαρσπιέ κ.α. Νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες 16’’ και 17’’, ενώ στο εσωτερικό υπάρχει πλέον μπουτόν για την εκκίνηση και το σβήσιμο του κινητήρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο καθώς και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα.

Στο υβριδικό σύστημα πρόωσης δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές, ενώ οι μηχανικοί της Honda επέλεξαν πιο μεγάλους πίσω τροχούς, έκαναν αλλαγές στην ανάρτηση (νέα ελατήρια και αμορτισέρ) και αναβάθμισαν τα φρένα προκειμένου να βελτιώσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά.