Όπως ίσως μαντεύετε, η κυριαρχία του νέου, τρικύλινδρου συνόλου των 1.5 λίτρων της βαυαρικής εταιρίας εξαπλώνεται. Για πρώτη φορά θα τοποθετηθεί σε μοντέλο “X”, προσφέροντας δύο εναλλακτικές καυσίμου. Για τους φίλους της βενζίνης, έρχεται η έκδοση sDrive 18i, η οποία θα αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm ροπής. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός μηχανικού (ή, εναλλακτικά, ενός αυτόματου) κιβωτίου 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,1-5,6 λίτρα, ενώ τα 0-100 έρχονται σε 9,7 δλ.

Για όσους προτιμούν το πετρέλαιο, υπάρχει η νέα έκδοση sDrive 16d, με 116 ίππους και 270 Nm. Εδώ έχει δοθεί έμφαση στον περιορισμό της κατανάλωσης, που αγγίζει μόλις τα 3,9 λίτρα/ 100 χλμ. Όσο για τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 11,1 δλ. Η τελευταία προσθήκη έχει να κάνει με την έκδοση sDrive 18d, που εισάγει ένα νέο, τετρακύλινδρο diesel σύνολο 150 ίππων. Εδώ μπορεί κανείς να επιλέξει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο οκτάρι. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,2 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 204 χλμ./ώρα. Όσο για τη μέση κατανάλωση, παραμένει σε χαμηλά επίπεδα, δεδομένου του όγκου του αυτοκινήτου και της ισχύος του συνόλου, 4,7-4,9 λίτρα/ 100 χλμ.