Tο σημαντικό νέο για την περίσταση είναι πως και το i20 Active -όπως και οι άλλες εκδοχές του i20, εδώ η δοκιμή της έκδοσης 1.1 Diesel- θα κινείται και από το νέο 3-κύλινδρο turbo βενζίνης των 1.000 cc της κορεάτικης εταιρείας Μάλιστα ο νέας γενιάς 1.0 T-GDI θα έχει δύο εκδόσεις εξοπλισμού, την μικρότερη με 100 PS με έμφαση στην οικονομία και την ισχυρότερη με 120 PS, που θα στοχεύει πιο πολύ στις επιδόσεις και το fun to drive (το ίδιο μοτέρ τοποθετείται και στο ανανεωμένο Kia cee’d με 100 και 120 PS, στην Ελλάδα το Νοέμβριο). Οπτικά, το Hyundai i20 Active θα διαθέτει όλα τα αισθητικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα του είδους, όπως προστατευτικές «ποδιές», πλευρικά προστατευτικά, μπάρες οροφή, αυξημένη απόσταση από το έδαφος κ.λπ.