Τούρμπο και 1.000άρι το νέο Suzuki Baleno
<p>Στην Φρανκφούρτη η ιαπωνική εταιρία παρουσίασε το νέο Baleno σηματοδοτώντας την επιστροφή της στην μικρομεσαία κατηγορία, αλλά και την είσοδό της στο downsizing…</p>
Αισθητικά το καινούργιο Baleno, επωνυμία που επανέρχεται μετά από αρκετά χρόνια στη γκάμα της Suzuki (αυτό το Liana μη δούμε και ακούσουμε ξανά…) έχει στην ουσία αμάξωμα που φλερτάρει και με το στυλ των πολυμορφικών, ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία Liquid Flow (ροή υγρού) της μάρκας, ενώ στα γνωρίσματά του συγκαταλέγεται και η χαρακτηριστική μάσκα. Η οποία πλαισιώνεται και από καινούργιους προβολείς με LED φώτα ημέρας.
Η γκάμα των κινητήρων του Baleno περιλαμβάνει, για την αρχή τουλάχιστον, δύο σύνολα βενζίνης. Ο βασικός είναι ο Boosterjet των 1.000 cc, που με τη βοήθεια turbo και άμεσου ψεκασμού αποδίδει 110 PS και 180 Nm και συνδυάζεται με ένα 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με ένα καινούργιου τύπου γρανάζωμα, που περιορίζει τις εσωτερικές τριβές και διευκολύνει ακόμα περισσότερο τις αλλαγές. Ο μεγαλύτερος είναι ο επίσης καινούργιος 1.2 Dualjet με διπλό σύστημα ψεκασμού, που συνδυάζεται είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο που προαναφέραμε είτε με ένα αυτόματο CVΤ και για τον οποίο η Suzuki δεν ανακοινώνει προς το παρόν περισσότερα στοιχεία. Παράλληλα υπάρχει και μια έκδοση του Baleno με ήπιο υβριδικό σύστημα που η Suzuki ονομάζει SHVS και διαθέτει μίζα με ενσωματωμένη γεννήτρια, που υποβοηθά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στην επιτάχυνσης και παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατά την επιβράδυνση.