Οπτικά, μπορεί κανείς να πει ότι ο σχεδιασμός του δεν θυμίζει κάτι συγκεκριμένο. Ή, καλύτερα, θυμίζει διάφορα αυτοκίνητα μαζί… Λίγο από Ferrari, λίγο από Maserati και από Lancia ή Citroen, το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που θα χαρακτήριζε κανείς ως καλαίσθητο. Περί ορέξεως, όμως, ουδείς λόγος, για ένα αυτοκίνητο που έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια των Bosch, Dallara και CSI, καθώς και μηχανικών που στο παρελθόν έχουν εργαστεί στη Bugatti. Το μόνο σίγουρο είναι ότι το Thunder Power EV, το οποίο φιλοδοξεί να περάσει στην παραγωγή σε δύο χρόνια, κυκλοφορώντας αρχικά στην Ευρώπη και κατόπιν σε Κίνα και ΗΠΑ, έχει κάτι να πει από άποψης δυνατοτήτων.
Η εταιρία που το παράγει σκοπεύει να το κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μία ισχύος 313 ίππων και μία ισχυρότερη, 435 ίππων. Αναφορικά, για τη μικρή έκδοση, η τελική ταχύτητα θα αγγίζει τα 250 χλμ./ ώρα ενώ τα πρώτα 100 χλμ./ ώρα θα έρχονται από στάση σε λιγότερα από 5 δλ. Η ενέργεια για την τροφοδότηση των ισχυρών αυτών ηλεκτροκινητήρων θα παρέχεται από έναν ενισχυμένο συσσωρευτή 125kWh. Η αυτονομία, με τη σειρά της, θα ξεπερνά τα 650 χιλιόμετρα. Όσο για τη φόρτιση, 30 λεπτά στην πρίζα θα είναι αρκετά για να δώσουν στο Thunder Power EV εμβέλεια 280 χλμ. Τα πρώτα Thunder Power Sedan, που θα κατασκευάζονται στην Κίνα, θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη το 2017, ενώ την επόμενη χρονιά θα πωλούνται τόσο στην Κίνα όσο και στις ΗΠΑ.