Αγοράζουν μαζικά κατσίκες μέσω διαδικτύου
<p>Μια νέα φρενίτιδα μαστίζει το διαδίκτυο, αφού το τελευταίο διάστημα άνοιξε μια νέα αγορά που πριν δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι υπάρχει.. Μεγάλη ζήτηση σε κατσίκες. Δείτε το άρθρο</p>
Η αγορά μιας καινούργιας τηλεόρασης από το ίντερνετ έχει πλεονεκτήματα, καθώς μπορεί κανείς με την ησυχία του να συγκρίνει μοντέλα και τιμές χωρίς να πιέζεται να πάρει μια απόφαση στα γρήγορα, αναφέρει το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο CNN.
Τι γίνεται όμως εάν αγοράζει κανείς… μια κατσίκα; Αυτό είναι το ερώτημα που φαίνεται να απασχολεί πολλούς Ινδούς αυτή την εβδομάδα, επισημαίνει το CNN.
Στο πλαίσιο των εορτασμών της Άιντ-αλ-Άντχα –Γιορτής της Θυσίας– οι μουσουλμάνοι σε όλο τον κόσμο συνηθίζουν να θυσιάζουν ένα ζώο το οποίο στη συνέχεια μοιράζονται με συγγενείς και φίλους.
Στην Ινδία, όμως, η γιορτή έχει πλέον και μια μοντέρνα τεχνολογική προσέγγιση. Μπορεί κανείς να γλιτώσει τη φρενίτιδα μιας ζωοπανήγυρης και να αγοράσει μια κατσίκα ηλεκτρονικά από την άνεση του σπιτιού του.
Το OLX, μια διαδικτυακή αγορά, έχει εκατοντάδες κατσίκες προς πώληση σε όλη την Ινδία, που κοστίζουν από μερικά δολάρια έως και 10.000 δολάρια. Περιγραφές όπως «υγιής» και «χαριτωμένη» αλλά και φωτογραφίες γεμίζουν δεκάδες σελίδες.
Ωστόσο, το εγχείρημα αυτό ενέχει και δυσκολίες. Ο Βιτζάι Κουμάρ, φοιτητής στην πόλη Φαϊζαμπάντ στην κεντρική Ινδία, ήθελε επ' ευκαιρία της θρησκευτικής γιορτής να πουλήσει την κατσίκα του.
Τα σχέδιά του, όμως, δεν ευωδόθηκαν καθώς ο μοναδικός ενδιαφερόμενος, που ήταν από τη Μουμπάι, δηλαδή περισσότερα από 1.500 χιλιόμετρα μακριά, ζήτησε να του παραδοθεί το ζώο στο σπίτι του.
Το CNN επικοινώνησε με δεκάδες χρήστες που διέθεταν τις κατσίκες τους προς πώληση σε πλατφόρμες όπως η OLX και η Quickr αλλά δεν εντόπισε κάποια επιτυχημένη συναλλαγή.
«Δεν μπορείς να κρίνεις ένα ζώο μόνο από μια φωτογραφία σε μια ιστοσελίδα» είπε ο Τεχσίν Αχμέντ, ένας μουσουλμάνος που έψαχνε να αγοράσει κατσίκες αυτή την εβδομάδα. «Η υγεία ενός ζώου είναι σημαντική και ενώ η διαδικτυακή αγορά φαίνεται ενδιαφέρουσα, δεν κάνει για μένα» είπε.
Η Ινδία καταγράφει εκρηκτική ανάπτυξη των διαδικτυακών αγορών. Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Morgan Stanley, η ινδική αγορά διαδικτυακών πωλήσεων θα αγγίξει έως το 2020 τα 137 δισεκ. δολάρια από 11 δισεκ. δολάρια το 2013.