Το συγκεκριμένο πλαίσιο αποτελεί μια μεγαλύτερη εκδοχή του MRA που χρησιμοποιείται στην τωρινή C-Class και λογικά αναμένεται δραστική μείωση του απόβαρου έως 100 kg. Μάλιστα, θα υπάρξει και ένα πλαίσιο με αυξημένο μεταξόνιο, που θα χρησιμοποιηθεί για τις επιμηκυμένες εκδόσεις της E-Class και την σούπερ πολυτελή Maybach στοχεύοντας σε αγορές όπως η κινέζικη.

Από πλευράς αισθητικής θα υιοθετηθεί  η καινούργια γραμμή που προσδιορίζεται από τις C και S-Class, με την τελευταία να δίνει τον τόνο και για το ακόμα πιο άνετο εσωτερικό. Στην διάρκεια του 2016 θα λανσαριστεί και η station wagοn έκδοση, ενώ αργότερα θα δούμε τις ελκυστικές cabrio και coupe εκδοχές, όπως και μία off-road που θα ανταγωνιστεί το Audi A6 Allroad.

Πηγή: caroto.gr