Απέχουμε περίπου ένα μήνη πριν την επίσημη πρεμιέρα της νέας Mercedes E-Class στο Ντιτρόιτ και στην επιφάνεια έρχονται νεότερα στοιχεία, όπως η επιστροφή στη γκάμα της Mercedes ενός 6-κύλινδρου σε σειρά (την θέση του κατείχε ο V6 για λόγους παθητικής ασφάλεια εξαιτίας του μεγαλύτερου μήκους του σε σειρά). Ο κινητήρας αυτός, με τον εσωτερικό κωδικό ΟΜ656 θα εμφανιστεί αρχικά ως diesel και μετά από ένα χρόνο, το 2017, ως βενζίνης, θα είναι αποκλειστικά bi-turbo και η απόδοσή του θα φτάνει μέχρι και τους 430 PS.
Τα 2.000 cc θα αποτελέσουν αρχικά την βάση (πιθανότατα σε βάθος χρόνου να δούμε και μικρότερα μοτέρ βενζίνης). Οι τετρακύλινδροι ντίζελ -που θα αντικαταστήσουν το κλασικό σύνολο των 2.143 cc- θα κυμαίνονται από τους 150 έως και τους 231 PS με ενδιάμεσους τους 194 PS της E220d (που θα είναι διαθέσιμη από την αρχή). και θα είναι έχει και αυτό εκδοχές βενζίνης και πετρελαίου. Στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, στην βάση θα βρίσκεται η Ε200 των 184 PS με στάνταρ το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων-, ενώ η top εκδόσεις θα φτάνουν τα 334 PS (αργότερα οι κορυφαίες AMG).
Η νέα Ε-Class, που θα μεγαλώσει ελαφρώς σε όλες της τις διαστάσεις και θα αποκτήσει και ένα πιο μακρύ καπό -συνολικά η καμπίνα των επιβατών θα δείχνει μετατοπισμένη προς τα πίσω- προκειμένου να τονιστεί ο πιο δυναμικός της χαρακτήρας. Από την αύξηση των διαστάσεων ωφελημένοι θα είναι και οι χώροι στο εσωτερικό, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι κινητήρες της. Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, αυτή θα υιοθετεί στοιχεία από την μικρότερη C-Class και την μεγαλύτερη S-Class.

caroto.gr