Παρόλο που οι ιθύνοντες της Porsche δεν γλυκοκοίταζαν την ηλεκτροκίνηση -όπως μας είχαν πει και οι ίδιοι στην παρουσίαση της υβριδικής Panamera-, τελικά η παραγωγή ενός EV είναι τουλάχιστον επιτακτική ώστε να πέσει και ο μέρος όρος CO2 (της όλης γκάμας). Έτσι, μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχει περάσει στην παραγωγή το Mission E που αισθητικά συνδυάζει στοιχεία από την 911 και από την Panamera.

Πέρα από το εξαιρετικά μικρό ύψος των 1,3 μέτρων, τα χαρακτηριστικά είναι οι πολλές εισαγωγές αέρα, για χάρη της αεροδυναμικής αλλά και της επίτευξης αρνητικής άντωσης, οι Matrix LED προβολείς και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά (δίχως μεσαία κολώνα). Φυσικά, το μοντέλο παραγωγής θα έχει πιο προσγειωμένο χαρακτήρα, ενώ η αυτονομία της ηλεκτρικής Porsche θα είναι περίπου 500 km. H βασική καινοτομία θα εντοπίζεται στο «turbo charging», δηλ. στην τάχιστη φόρτιση μιας και σε παροχή 800 Volt οι μπαταρίες θα φορτίζονται σε μόλις 15 λεπτά, στο 80% της χωρητικότητάς τους (πέραν αυτού θα υπάρχει φόρτιση σε οικιακό ρεύμα αλλά και επαγωγικά, ασύρματα).
Οι άνθρωποι της Porsche θα διατηρήσουν το δυναμικό στοιχείο που χαρακτηρίζει κάθε τους μοντέλο. Αξίζει να πούμε πως το Mission E -με σύστημα τετραδιεύθυνσης- έχει το 0-100 σε 3,5 sec, το 0-200 σε λιγότερα από 12,sec, ενώ ένας γύρος στο Nürburgring είναι κάτω από τα 8,0 min. Όσον αφορά στο σύστημα πρόωσης, υπάρχει από ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα με συνδυασμένη ισχύ στα 600 άλογα και με λειτουργία torque vectoring για ανεξάρτητη κατανομή σε κάθε τροχό.

caroto.gr