Για δεύτερη συνεχή χρονιά, ένας Έλληνας συγκαταλέγεται στο παγκόσμιο Top20 των ειδικών που επηρεάζουν και διαμορφώνουν την κοινή γνώμη γύρω από το κρασί, χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρόκειται για τον Θόδωρο Λέλεκα, γευσιγνώστη και δημοσιογράφο, που ήταν ο πρώτος Έλληνας μπλόγκερ κρασιού και έχει ιδιαίτερα ενεργή παρουσία στα social media (Facebook, Instagram, Twitter). Στη λίστα των «Top20 Wine Influencers», που δημοσίευσε η ιστοσελίδα Social Vignerons, συγκαταλέγονται «ιερά τέρατα» του παγκόσμιου οινικού κλάδου όπως διάσημοι οινοκριτικοί από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, περιοδικά και ιστοσελίδες οίνου με εκατομμύρια αναγνώστες ανά τον κόσμο, κλπ.

Ο κ. Λέλεκας, ο οποίος είναι, μεταξύ άλλων, Αντιπρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων Οίνου & Αποσταγμάτων (FIJEV), μας είπε ότι «Στην πλειονότητά τους, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι άνθρωποι με άποψη και άμεση πληροφόρηση, οι οποίοι δοκιμάζουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες και επηρεάζουν τον κύκλο τους. Είναι, με λίγα λόγια, ένα κοινό εξαιρετικά χρήσιμο για τον κλάδο του κρασιού και απαραίτητο για το Ελληνικό κρασί στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή».

Στα μέσα Φεβρουαρίου, η αεικίνητη διαδικτυακή κοινότητα #winelover, που αποτελείται από δραστήριους οινόφιλους από όλο τον κόσμο, θα γιορτάσει στην Αθήνα την 4η επέτειο από την ίδρυσή της. Ο κ. Λέλεκας, ως «πρεσβευτής» της κοινότητας αυτής στην Ελλάδα, θα είναι ο οικοδεσπότης του εορτασμού, στο πλαίσιο του οποίου θα διοργανωθούν γεύματα, γευσιγνωσίες, επισκέψεις σε οινοποιεία και πολλά άλλα.