Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της Audi για την χρονιά που πέρασε είχαν αύξηση 4,8%, με νέο ρεκόρ παραδόσεων 799.950 αυτοκινήτων. Στην Ελλάδα, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 9,7%, φτάνοντας τις 2.688 παραδόσεις.

Μάλιστα, το αποτέλεσμα προέκυψε χωρίς τα νέα Audi A4, Q7 και R8 να είναι διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές του κόσμου. Επίσης, η Audi ήταν η πιο επιτυχημένη premium μάρκα σε Ευρώπη και Κίνα, ενώ το Δεκέμβριο, 158.450 άνθρωποι παγκοσμίως, επέλεξαν την Audi αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 5,6%.

caroto.gr