Το εν λόγω πρωτότυπο δείχνει να ακολουθεί μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, με πιο σχιστά φωτιστικά σώματα εμπρός, έντονες ακμές και μία φαινομενικά προεξέχουσα γρίλια, μεταξύ άλλων. Άυτό, λογικά με μικρές διαφοροποιήσεις, θα μετουσιωθεί στο νέο SUV της εταιρίας, που θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο στην έκθεση του Παρισιού, πιθανά με την ονομασία Kodiak.

Το VisionS βασίζεται επάνω στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW και έχει μήκος 4,7 μέτρα, με πλάτος 1,91 και ύψος 1,68 μέτρα. Χάρη στο αυξημένο μεταξόνιο των 2,79 μέτρων θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Skoda με εξαθέσια διαμόρφωση εσωτερικού. Όσο για την κίνηση, έχει προβλεφθεί ένα υβριδικό σύστημα που αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4 λίτρων, απόδοσης 156 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 54 ίππων, ενσωματωμένο στο κιβώτιο DSG των 6 σχέσεων. Η ροπή αυτών των 2 μεταφέρεται στο μπροστινό άξονα, ενώ για τον πίσω υπάρχει ένας ακόμα ηλεκτροκινητήρας, 115 ίππων με 270 Nm ροπής.

Η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από ένα συσσωρευτή 12.4 kWh και επαρκεί να προσδώσει αυτονομία έως 50 χιλιομέτρων στο όχημα, χωρίς τη χρήση του βενζινοκινητήρα. Σε υβριδική διαμόρφωση πάλι, η αυτονομία ανέρχεται στα 1.000 χλμ. με μέση κατανάλωση μόλις 1,9 λίτρα και εκπομπές ρύπων 45 γρ./χλμ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,4 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.
caroto.gr