Όπως είχαμε γράψει, το νέο CH-R βασίζεται στο πλαίσιο TNGA της Toyota και θα είναι το πρώτο υβριδικό μικρομεσαίο SUV, καθώς θα χρησιμοποιεί όπως έχουμε γράψει το υβριδικό σύστημα πρόωσης του νέου Prius, που αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους, με εκπομπή CO2 κάτω από 90 γρ./χλμ.

Από την άλλη, το C-HR θα είναι διαθέσιμο και με τον εξαιρετικό κινητήρα των 1.200 κ.εκ. των 115 ίππων, που χρησιμοποιείται ήδη στο Auris και θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο CVT ειδικά εξελιγμένο για την Ευρώπη. Στην περίπτωση αυτή θα μπορεί να συνδυαστεί και με τετρακίνηση, ενώ σε κάποιες αγορές, φυσικά όχι στην Ελλάδα, θα είναι διαθέσιμο και με έναν ατμοσφαιρικό 2.000 κ.εκ.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και το εσωτερικό του C-HR, για να διαπιστώσουμε αν ακολουθεί την -ειδικά για Toyota- προχωρημένη σχεδίαση του εξωτερικού. Εδώ να πούμε πως το C-HR είναι το δεύτερο -μετά το Nissan Juke- μοντέλο της κατηγορίας με ιδιαίτερη σχεδίαση και μένει να δούμε αν ο τολμών... νικά τις εντυπώσεις (και το αγοραστικό κοινό).

caroto.gr