Η "Κωτσόβολος" επενδύει στο δίκτυο των καταστημάτων της
<p>Η "Κωτσόβολος", η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα, συνεχίζει σταθερά να επενδύει στο δίκτυο καταστημάτων της</p>
Η Κωτσόβολος, η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα, συνεχίζει σταθερά να επενδύει στο δίκτυο καταστημάτων της, βελτιώνοντας την εικόνα τους και την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών. Σε συνάντηση με εκπροσώπους του Τύπου, ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ενημέρωσε για την πορεία της εταιρείας, με βάση το επενδυτικό της πλάνο, αλλά για την αγορά. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε, τόσο στο πλαίσιο του ανοίγματος του νέου καταστήματος στο Περιστέρι, όσο και της πρόσφατης συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου της DixonsCarphone στην Ελλάδα, που αποτελεί μία έμπρακτη ένδειξη της εμπιστοσύνης της μητρικής εταιρείας στην πορεία και στην ανάπτυξη της Κωτσόβολος στη χώρα.
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης του Τύπου, αναφέρθηκε στο επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας, όπως διαμορφώνεται μέσω της ανανέωσης των καταστημάτων, τα οποία προσφέρουν ένα εξαιρετικό περιβάλλον, ιδανικό για τους καταναλωτές που αναζητούν τεχνολογία αιχμής, και όχι μόνο. H Κωτσόβολος κατά το τελευταίο έτος προχώρησε σε 25 ανακαινίσεις καταστημάτων, ενώ 1 νέο ακόμα κατάστημα στην Άρτα και 2 νέα καταστήματα με συνεργασία franchise (στην Κώ και τον Άγιο Νικόλαο) προστέθηκαν στο δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, που αριθμεί 95 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν 3 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων (επί της οδού Τσιμισκή, στην Ελευσίνα και στο Περιστέρι) σε αναβαθμισμένους χώρους και κομβικά σημεία.
Ο Ανδρέας Αθανασόπουλος επεσήμανε ότι στόχος της Κωτσόβολος αποτελεί πρώτιστα να αλλάξει θεαματικά την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή, αναδεικνύοντας τον ρόλο των προϊόντων της στην καθημερινή ζωή των πελατών μας. Έτσι, για παράδειγμα, με τη δημιουργία μιας φιλικής και οικογενειακής ατμόσφαιρας και με το κάλεσμα: «Ελάτε Σπίτι μας», ο καταναλωτής μπορεί να κατανοήσει καλύτερα τις ιδιότητες των συσκευών στη ζωή τους. Αλλά και η εμπειρία του online χρήστη έχει βελτιωθεί, μέσω της διαδικτυακής εκπομπής “TryMe”, όπου εξειδικευμένοι παρουσιαστές δοκιμάζουν και παρουσιάζουν όλες τις καινούριες ηλεκτρονικές και ηλεκτρικές συσκευές της αγοράς. Η Κωτσόβολος έχει ταυτόχρονα αυξήσει την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών, προσθέτοντας δύο νέες υπηρεσίες, το «MEGA Συμβόλαιο Σπιτιού», για παροχή επισκευών σε οικιακές κτιριακές εγκαταστάσεις και υποστήριξη των βασικών ηλεκτρικών συσκευών του σπιτιού, καθώς και την «Υπηρεσία Μετακόμισης», κάνοντας τη ζωή του καταναλωτή πιο εύκολη σε μία ενδεχόμενη μετακόμιση.
«Η τρέχουσα οικονομική χρήση που ολοκληρώνεται στα τέλη Απριλίου αναμένεται να κλείσει με απόλυτη επιτυχία για την Κωτσόβολος, με τις πωλήσεις του δικτύου των καταστημάτων της αυξημένες περίπου κατά 5%, ενώ σε ό,τι αφορά στην κερδοφορία οι προβλέψεις δείχνουν καθαρά κέρδη άνω των 5 εκατ. ευρώ. Αυτό θεωρείται σημαντικό επίτευγμα δεδομένου ότι η εταιρεία την προηγούμενη χρονιά είχε καταγράψει σημαντικό τζίρο, λόγω του προγράμματος της Ψηφιακής Σύγκλισης και του προγράμματος της Ψηφιακής Μετάβασης (Digea). Επίσης, η μέχρι τώρα πορεία έχει συνοδευτεί από σημαντικότατη διεύρυνση μεριδίων αγοράς σε όλες τις εμπορικές κατηγορίες δραστηριοποίησης. Όλες αυτές οι επιτυχίες έχουν ως βάση αναφοράς την ικανοποίηση των πελατών μας, αφού κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς σημειώσαμε ρεκόρ επισκεψιμότητας στα καταστήματα, αλλά και μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας, καθώς στοιχεία φανερώνουν πως σε ποσοστό 94% δηλώνουν από ‘Ικανοποιημένοι’ έως ‘Πολύ Ικανοποιημένοι’. Επιπλέον, αυξήσαμε το προσωπικό μας σε ποσοστό 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ καταστήσαμε νέο ρεκόρ στις εσωτερικές μετρήσεις ικανοποίησης των εργαζομένων μας. Όλα τα παραπάνω μας γεμίζουν ικανοποίηση και αισιοδοξία, και συνεχίζουμε δυναμικά προς αυτή την κατεύθυνση, παραμένοντας σταθεροί στη δέσμευσή μας να βελτιωνόμαστε συνεχώς, τιμώντας την εμπιστοσύνη των πελατών μας», δήλωσε ο Ανδρέας Αθανασόπουλος.
Σχετικά με την εταιρεία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (μέλος του Ομίλου Dixons Carphone plc)
Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα και σήμερα λειτουργεί 95 καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα www.kotsovolos.gr ενώ απασχολεί και πάνω από 2.000 εργαζόμενους.
Η εταιρεία εξειδικεύεται στην πώληση ηλεκτρονικών προϊόντων υψηλής τεχνολογίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών, οικιακών συσκευών, φωτογραφικού εξοπλισμού, τηλεπικοινωνιακών προϊόντων, καθώς και στις υπηρεσίες παράδοσης, εγκατάστασης, συντήρησης, επισκευής και προστασίας των προϊόντων μετά την πώληση με τη σειρά υπηρεσιών Support 360ο.
Η Κωτσόβολος βρίσκεται στα ακόλουθα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης:
Facebook - www.facebook.com/Kotsovolos
Twitter - https://twitter.com/KotsovolosOn
You Tube - http://www.youtube.com/user/Kotsovolosgreece
Google Plus - https://plus.google.com/116092004640999302663#116092004640999302663/posts
Σχετικά με τη Dixons Carphone
Η Dixons Carphone plc είναι η κορυφαία Ευρωπαϊκή εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρικών και τηλεπικοινωνιακών προϊόντων και υπηρεσιών και απασχολεί πάνω από 40.000 εργαζόμενους σε 9 χώρες. Εστιάζοντας στην περιήγηση των πελατών της στον ψηφιακό κόσμο, η Dixons Carphone προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών και κινητών συσκευών που υποστηρίζονται από υπηρεσίες μετά την πώληση και παρέχονται από τα brands της εταιρείας Geek Squad και Knowhow. Οι υπηρεσίες για επιχειρήσεις (B2B) παρέχονται μέσω των brands Connected World Services, PC World Business και Carphone Warehouse Business.
Τα υψηλού επιπέδου brands της Dixons Carphone περιλαμβάνουν την Carphone Warehouse, τα Currys και PC World στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, την Elkjøp, την El Giganten, τη Gigantti και τη Lefdal στις σκανδιναβικές χώρες, την Κωτσόβολος στην Ελλάδα, την Dixons Travel σε μια σειρά από ευρωπαϊκά αεροδρόμια και τη Phone House στη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, την Πορτογαλία, την Ισπανία και τη Σουηδία. Τα βασικά brands παροχής υπηρεσιών είναι η Knowhow στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία και τις Σκανδιναβικές χώρες και η Geek Squad σε όλη τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιρλανδία αλλά και αρκετές ακόμη ευρωπαϊκές αγορές.