H SsangYong, η παλαιότερη κορεάτικη εταιρεία κατασκευής πολυτελών αυτοκινήτων με ειδίκευση στην τετρακίνηση, ανοίγει το 2o μεγαλύτερο κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία της, μετά το λανσάρισμα του εκρηκτικού νέου TIVOLI, με το λανσάρισμα του νέου XLV. Βασισμένο στο εντυπωσιακό πρωτότυπο XLV-Air, το νέο SsangYong XLV «ανοίγει» τη γκάμα της μάρκας προς τα πάνω. Το νέο XLV, που παίρνει το όνομά του από τις λέξεις «eXciting Lifestyle Vehicle», είναι σχεδιασμένο σαν ένα πολυτελές, πολυχρηστικό crossover, ενώ με το επιπλέον μήκος του προσφέρει ένα διευρυμένο χώρο αποσκευών που το καθιστά ιδανικά πρακτικό για οικογενειακή χρήση.

Έχοντας ως βάση το πλαίσιο του Tivoli, με 2,60 μέτρα μεταξονίου, το νέο XLV έχει επιμηκυμένο αμάξωμα από την 3η κολόνα (C-pillar) και πίσω, μια αύξηση της τάξης των 238 χιλιοστών. Έτσι ο χώρος αποσκευών του εκτοξεύεται στα 720 λίτρα (ο μεγαλύτερος στην κατηγορία), ενώ η καμπίνα των επιβατών εξακολουθεί και προσφέρει άνετο χώρο φιλοξενίας για 5 ενήλικες, οι οποίοι μπορούν να ταξιδεύουν με περίσσια άνεση για τα πόδια, τους ώμους και τα κεφάλια τους. Παράλληλα, διαθέτει και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους μέσα στην καμπίνα.

Οι στιλιστικές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν το Tivoli έχουν διατηρηθεί και στο νέο XLV, περιλαμβανομένης της SUV σχεδίασης, του χαρακτήρα σπορ-κουπέ και της δυναμικής γραμμής της οροφής, προσφέροντας ένα αποτέλεσμα που αποτελεί μια πολυδιάστατη και πολυχρηστική λύση για μια ευρεία γκάμα αγοραστών, με προσαρμοστικότητα σε πολλά και διαφορετικά lifestyle.

Το νέο XLV διατίθεται στην Ελλάδα με κινητήρα turbo-diesel 1.600 κυβικών,  προδιαγραφών Euro 6. Επίσης διαθέσιμος είναι και ο κινητήρας βενζίνης 1.6 (μόνο ως FWD - 6Μ/Τ), με απόδοση 128 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 160 Nm στις 4.600 σ.α.λ.

Ο turbo κινητήρας πετρελαίου e-XDi160 Euro 6 έχει απόδοση 115 ίππων από τις 3.400 έως τις 4.000 σ.α.λ., μέγιστη ροπή 300 Nm από τις 1.500-2.500 σ.α.λ., εκπομπές CO2 από 117 γρ./ χλμ., ενώ όλες οι εκδόσεις του νέου XLV με το στάνταρ χειροκίνητο κιβώτιο, εξοπλίζονται με σύστημα ISG (Idle Stop & Go). Στον εξτρά εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων της Aisin, με τρία προγράμματα λειτουργίας (Eco, Sport, Winter) και δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών.

Η ασφάλεια των επιβατών αποτέλεσε την απόλυτη προτεραιότητα του νέου XLV, το οποίο και εξοπλίζεται στάνταρ με 7 αερόσακους, ESP, Hill Start Assist (Σύστημα Υποβοήθησης Εκκίνησης στην Ανηφόρα), ESS (Emergency Stop Signal – Φώτα Φρεναρίσματος με λειτουργία Κινδύνου), Σύστημα Ελέγχου Πίεσης των Ελαστικών (TPMS), καθώς και ηχητική και οπτική ενημέρωση χρήσης για όλες τις 5 ζώνες ασφαλείας στο εσωτερικό. Παράλληλα, τα φώτα ημέρας LED είναι στάνταρ εξοπλισμός, ενώ διαθέσιμα είναι και τα φώτα xenon.

Το XLV είναι διαθέσιμο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης (Active AWD με Lock Mode). Μέχρι τα 40 χλμ./ ώρα το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να κλειδώσει τη ροπή ανάμεσα στους άξονες, για ακόμα μεγαλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες, ενώ το νέο XLV στις τετρακίνητες εκδόσεις του, εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Παράλληλα ενδιαφέρον παρουσιάζει και το «έξυπνο» τιμόνι Smart Steer, που είναι στάνταρ και διαθέτει ρύθμιση της υποβοήθησης σε τρία επίπεδα (Normal, Comfort & Sport).

caroto.gr