Πρόκειται για ένα από τα πιο παραδοσιακά σήματα της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που θα επιστρέψει με το Bullet από το 2017…
H Bristol παρήγαγε το Fighter έως το 2011, ενώ από το 2015 (όταν και ως εταιρία συμπλήρωσε τα 70ά της γενέθλια) είχε ανακοινώσει την παραγωγή ενός διθέσιου roadster. To Bullet θα έχει αλουμινένιο πλαίσιο πάνω στο οποίο θα βασίζεται ένα αμάξωμα από συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακόνημα. Την κίνηση θα αναλαμβάνει ο δοκιμασμένος V8 4.8 της BMW (αυτόν που κινεί και τα Morgan) με απόδοση στα 370 άλογα, ενώ χάρη στο απόβαρο των 1.130 κιλών το 0-100 στα 3,8 δλ. δεν θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί.

Την ιδιαίτερη σχεδίαση του Bullet (μήκους 4,2 μέτρων) τονίζουν τα πίσω φτερά -που θυμίζουν αμερικάνικα μοντέλα της δεκαετίας του ’60-, η χαρακτηριστική του μάσκα, το μικρό παρμπρίζ δίχως πλαίσιο, τα roll-bar, ενώ δεν υπάρχει οροφή ούτε για δείγμα. Το εσωτερικό είναι κλασικά βρετανικό, που μεταφράζεται σε πολύ δέρμα και άφθονο ξύλο, ενώ δεν λείπουν ούτε οι δυνατότητες διασύνδεσης smartphones ούτε ένα σύστημα infotainment με οθόνη αφής.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως αυτό θα είναι το τελευταίο Bristol με V8 κινητήρα, με την παραγωγή του να περιορίζεται στα συνολικά 70 αυτοκίνητα και το καθένα να κοστίζει περίπου 250.000 λίρες. Η BMW προμήθευε από την δεκαετία του 1940 την Bristol με μηχανικά μέρη και εξαρτήματα και όπως φαίνεται η συνεργασία θα επεκταθεί και στην επόμενη δεκαετία με κάποιο υβριδικό σύστημα πρόωσης.

πηγη caroto.gr