To νέο VW Polo δεν θα έχει κινητήρες ντίζελ
<p>Τουλάχιστον αυτό λένε οι φήμες σε μία προσπάθεια να απομακρυνθεί το σήμα της μάρκας από την πετρελαιοκίνηση προς την υβριδοποίηση…</p>
Για τους γνωστούς dieselgate λόγους, αλλά και για την εξέλιξη προς την ηλεκτροκίνηση το νέο Polo -που θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο στην Γενεύη- ίσως και να μην έχει καμία ντίζελ έκδοση. Βλέπετε, αυτό δεν θα ισχύσει μόνο για το Polo, αλλά και για άλλα supermini, αφού από το 2017 οι δοκιμές κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων θα γίνονται σε πραγματικές συνθήκες και ουσιαστικά θα κάνουν ασύμφορη την εξέλιξη των κινητήρων πετρελαίου (κυρίως λόγω NOx).
Έτσι, η βασική έκδοση θα ξεκινά από τα 1.000 κ.εκ. με τον τρικύλινδρο που θα ξεκινά από τα 75 άλογα, ενώ ο 1.0 TSI θα έχει υβριδική έκδοση και θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα. Στις top εκδόσεις θα δούμε τον ολοκαίνουργιο 1.5 TSI που θα αντικαταστήσει τον 1.4 TSI, ενώ ψηλότερα θα βρίσκεται 2.0 TSI για την GTI έκδοση.
Η βάση του νέου Polo θα είναι το μεταβλητό πλαίσιο MQB που θα υποστεί κάποιες μετατροπές ώστε να εξοικονομηθούν έως 70 κιλά και η βασική έκδοση να πέσει κάτω από τον έναν τόνο. Από πλευράς διαστάσεων το αμάξωμα αναμένεται να μεγαλώσει κατά 20 εκατοστά, ξεπερνώντας, έστω και λίγο, τα 4,0 μέτρα. Στόχος για αυτήν την αύξηση η βελτίωση των χώρων κυρίως στο πίσω κάθισμα.
Στις πλουσιότερες εκδόσεις και ανάλογα με την έκδοση, προαιρετικά το νέο Polo θα προσφέρεται με ενεργά αμορτισέρ, εξελιγμένο σύστημα infotainment, ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα ελέγχου με χειρονομίες κ.α. Για να δούμε που θα τοποθετηθούν και οι τιμές πώλησης απέναντι στον ανταγωνισμό, αφού εκτός απροόπτου εντός -και λίγο πιο μετά- του 2017 αναμένεται το νέο Ford Fiesta, το νέο Seat Ibiza και το ολοκαίνουργιο Nissan Micra.
caroto.gr