Λίγο πολύ η εμφάνιση της νέας γενιάς C-Class είχε γίνει γνωστή από τις συνεχείς διαρροές στο διαδίκτυο. Και όπως φαίνεται το κυρίαρχο στοιχείο είναι η εμβληματική μάσκα που είδαμε για πρώτη φορά στην A-Class και πλέον την συναντάμε σχεδόν σε κάθε μοντέλο της εταιρίας. Βέβαια, στην περίπτωση της νέας C-Class, η οποία πλέον δεν είναι το μικρότερο σεντάν της εταιρίας λόγω της CLA, το στιλ παραπέμπει ευθέως στη νέα E-Class.

Μιλώντας με αριθμούς η σειρά W205 είναι μακρύτερη κατά 95 mm (συνολικό μήκος 4686 mm), φαρδύτερη κατά 40 mm (1810 mm) ενώ το ύψος φτάνει τα 1442 mm. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 80 mm (στα 2840 mm) προμηνύοντας μεγαλύτερους χώρους ενώ το πορτμπαγκάζ έχει επίσης αυξηθεί στα 480 lt. Όσον αφορά στην σχεδίαση του ταμπλό έχουμε ήδη αναφερθεί σε προηγούμενο άρθρο μας όπως και για την τεχνολογία του νέου πλαισίου.

Εδώ να πούμε πως η νέα C-Class βασίζεται στην πλατφόρμα MRA με το σασί να είναι ελαφρύτερο έως και 100 kg με όφελος στην κατανάλωση, τους ρύπους αλλά και την οδική συμπεριφορά, όπως ισχυρίζεται η εταιρία. Αξιοσημείωτο είναι πως για πρώτη φορά στην μικρομεσαία premium κατηγορία ένα μοντέλο θα διαθέτει αερανάρτηση (AIRAMATIC) η οποία ελέγχεται ηλεκτρονικά προσαρμόζοντας τον βαθμό απόσβεσης σους δύο άξονες. Υπάρχουν τρία προγράμματα (comfort, comfort sport, sport) ενώ στις υψηλές ταχύτητες  η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 15 mm για καλύτερη αεροδυναμική.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr