Σύμφωνα με δημοσίευμα του Wall Street Journal από την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου, το Facebook θα ξεκινήσει να προβάλει διαφημιστικό βίντεο σε μορφή autoplay, που θα εμφανίζονται στο News Feed των χρηστών τόσο στη web έκδοση όσο και στα smartphones.

Μία από τις πρώτες διαφημίσεις θα είναι το trailer της ταινίας ‘Divergent' που θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο και η οποία δημιουργήθηκε αποκλειστικά για προβολή στο κοινωνικό δίκτυο. Οι διαφημίσεις θα έχουν διάρκεια 15 δευτερόλεπτα και όπως είναι λογικό δε θα χαροποιήσουν ιδιαίτερα τους χρήστες του Facebook.

Μία δεύτερη αλλαγή η οποία αναμένεται να κάνει σύντομα την εμφάνιση της στο δημοφιλές social network είναι το νέο κουμπί ‘Donate Now' για την υποβολή δωρεών σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.

Αρχικά οι μη κερδοσκοπικές οργανώσεις που θα εμφανίζουν το εν λόγω κουμπί στις σελίδες τους θα είναι μόλις 19, ανάμεσα στις οποίες οι DonorsChoose.org, Boys And Girls Club Of America, World Wildlife Fund, UNICEF, Red Cross και Kiva. Μετά από μια προκαθορισμένη περίοδο δοκιμών η νέα λειτουργία θα διατεθεί και σε άλλους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.