Ο σχεδιασμός του ακολουθεί τη νέα λογική του Fluidic Sculpture 2.0, όπου η εξαγωνική μάσκα που πλέον έχει αποκτήσει μια πιο τρισδιάστατη εμφάνιση εξακολουθεί να παίζει βασικό ρόλο, αλλά πλαισιώνεται και από άλλα εμφατικά στοιχεία, όπως οι προβολείς και τα LED φώτα ημέρας. Πιο σύγχρονο και πιο λειτουργικό, αλλά ταυτόχρονα πιο άνετο και πολυτελές, έχει γίνει και το εσωτερικό του νέου Genesis, με τις μεγάλες οθόνες ελέγχου στην κεντρική κονσόλα.

Η βάση της καινούργιας limo της Hyundai είναι ένα νέο πλαίσιο, με αυξημένη κατά 40% στρεπτική ακαμψία –οι άνθρωποι της εταιρείας λένε πως είναι πιο άκαμπτο από το αντίστοιχο της 5άρας της BMW- ενώ περαιτέρω εξελιγμένη είναι και η ανάρτηση. Ταυτόχρονα για πρώτη φορά το Genesis διατίθεται και με τετρακίνηση.

Διαβάστε περισσότερα και δείτε φωτογραφίες στο caroto.gr