Η τεχνική ανασκόπηση της Φόρμουλα 1 για το 2013
Το νέο τεχνικό «υπερόπλο» της Red Bull, τα προβλήματα των Mercedes και Ferrari και τι κάνει τη Lotus να ξεχωρίζει
Ο Χέλμουτ Μάρκο, το δεξί χέρι του ισχυρού άνδρα της Red Bull, Ντίτριχ Μάτεσιτς είχε δίκιο στο πρώτο μισό της χρονιάς. «Πηγαίνουμε αργότερα απότι μπορούμε για να μη φθείρουμε τα λάστιχα». Η Pirelli ξεκίνησε τη χρονιά χορηγώντας τις ομάδες με λάστιχα με σκελετούς από ατσάλι που επέτρεπαν μεγάλες παραμορφώσεις και κραδασμούς και αυτό δεν ταίριαζε με την ιδιαίτερα «σοφιστικέ» αεροδυναμική του πίσω μέρους της Red Bull Rb9 χώρια ότι έφθειρε και τα λάστιχα αυτά καθεαυτά υπερβολικά.