Αυτό ακόμα δεν είναι επίσημο, η πληροφορία όμως προέρχεται από αρκετά έγκυρη πηγή για να αμφισβητηθεί. Πιο συγκεκριμένα, μιλάει για ένα μοντέλο με εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης και δίλιτρο τούρμπο κινητήρα συνολικής ισχύος 250 PS. Αυτό θα αποτελέσει και την ισχυρότερη έκδοση του Polo που υπήρξε ποτέ, καθώς ακόμα και το εικονιζόμενο, περιορισμένης παραγωγής Polo R WRC (2500 μονάδες) δεν ξεπερνούσε τα 220 άλογα.

Χάρη σε αυτή την αύξηση της ισχύος υπολογίζεται ότι τα πρώτα 100 km/h θα έρχονται από στάση σε λιγότερα από 6 sec (6,4 για το Polo R WRC) ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Ενδιαφέρον έχει και η επιλογή ενός Haldex συμπλέκτη, που θα φροντίζει να μεταφέρει την ισχύ και στους τέσσερις, αντί για τους μπροστινούς τροχούς. Ο ίδιος κινητήρας και το σύστημα μετάδοσης κίνησης αργότερα θα ενσωματωθούν στο Audi S1, με το οποίο μοιράζονται επίσης την ίδια πλατφόρμα.

Πηγή: caroto.gr