Ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων για δήλωση τετραγωνικών μέτρων ακινήτων
Τη δυνατότητα στους πολίτες να μπορούν απλά και εύκολα, απ΄ όπου βρίσκονται να δηλώσουν ως τις 31 Μαρτίου τα πραγματικά τετραγωνικά μέτρα των ακινήτων τους γλυτώνοντας πρόστιμα και αναδρομικές χρηματικές αξιώσεις τελών και δημοτικών φόρων χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν καμία υπηρεσία, δίνει πλέον ο Δήμος Αθηναίων.
Με τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες (https://eservices.cityofathens.gr/login) που λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες οι πολίτες έχουν πλέον αυτή την απλή και λειτουργική λύση σε ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Η πρώτη υπηρεσία που κάνει ποδαρικό στη πλατφόρμα αυτή είναι η αίτηση για διόρθωση τετραγωνικών μέτρων ακινήτου σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο Ν4647/2019.
Με λίγα «κλικ» και «ανεβάζοντας» σκαναρισμένα ή σε φωτογραφία τα απαραίτητα δικαιολογητικά, οι πολίτες θα μπορούν ακόμα και από το σπίτι τους να διορθώσουν τα τετραγωνικά μέτρα που έχουν δηλώσει. Η επιλογή που προσφέρεται μέσω της νέας αυτής ψηφιακής υπηρεσίας γλιτώνει τους πολίτες από αναμονή σε πολύωρες ουρές καθώς καθημερινά συρρέουν στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων περίπου 100 ιδιοκτήτες ακινήτων για να τακτοποιήσουν τις διαφορές στα ακίνητά τους.
Η ρύθμιση αφορά όσους ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν δηλώσει λανθασμένα τα τετραγωνικά μέτρα των ιδιοκτησιών τους στο Δήμο, όσους τακτοποίησαν ημιυπαίθριους χώρους και αυθαίρετα κτίσματα καθώς και όσους δεν έχουν δηλώσει καθόλου ολόκληρα ακίνητα και ισχύει μέχρι τις 31 Μαρτίου 2020.
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για αυτούς που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά χωρίς να επισκεφτούν τις υπηρεσίες του Δήμου, κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.
Η πλατφόρμα αυτή που αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, θα αποτελεί το «ψηφιακό αποθετήριο» του πολίτη για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές του με τον Δήμο. Μέσω της πλατφόρμας θα μπορεί να κάνει αίτηση για νέα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, να ανατρέξει και να τυπώσει όσες φορές θέλει όποια πιστοποιητικά και βεβαιώσεις έχει εκδώσει ψηφιακά. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα και η ταυτοποίηση για την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών θα γίνεται μέσω των κωδικών taxisnet του κάθε πολίτη, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές του με τον Δήμο.
«Ολόκληρη η φιλοσοφία λειτουργίας του δήμου αλλάζει. Αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες για να έρθουν όλες οι υπηρεσίες μας πιο κοντά στους Αθηναίους, δίπλα τους. Όχι απέναντί τους. Αυτή η πλατφόρμα αποτελεί ένα από τα βήματα που κάνουμε για να μειώσουμε τη γραφειοκρατία. Να δημιουργήσουμε έναν δήμο φιλικό, συνεργάσιμο» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
Με τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών για τους πολίτες (https://eservices.cityofathens.gr/login) που λειτουργεί εδώ και λίγες ημέρες οι πολίτες έχουν πλέον αυτή την απλή και λειτουργική λύση σε ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν. Η πρώτη υπηρεσία που κάνει ποδαρικό στη πλατφόρμα αυτή είναι η αίτηση για διόρθωση τετραγωνικών μέτρων ακινήτου σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο Ν4647/2019.
Με λίγα «κλικ» και «ανεβάζοντας» σκαναρισμένα ή σε φωτογραφία τα απαραίτητα δικαιολογητικά, οι πολίτες θα μπορούν ακόμα και από το σπίτι τους να διορθώσουν τα τετραγωνικά μέτρα που έχουν δηλώσει. Η επιλογή που προσφέρεται μέσω της νέας αυτής ψηφιακής υπηρεσίας γλιτώνει τους πολίτες από αναμονή σε πολύωρες ουρές καθώς καθημερινά συρρέουν στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων περίπου 100 ιδιοκτήτες ακινήτων για να τακτοποιήσουν τις διαφορές στα ακίνητά τους.
Η ρύθμιση αφορά όσους ιδιοκτήτες ακινήτων έχουν δηλώσει λανθασμένα τα τετραγωνικά μέτρα των ιδιοκτησιών τους στο Δήμο, όσους τακτοποίησαν ημιυπαίθριους χώρους και αυθαίρετα κτίσματα καθώς και όσους δεν έχουν δηλώσει καθόλου ολόκληρα ακίνητα και ισχύει μέχρι τις 31 Μαρτίου 2020.
Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για αυτούς που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά χωρίς να επισκεφτούν τις υπηρεσίες του Δήμου, κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.
Η πλατφόρμα αυτή που αναπτύχθηκε από τη ΔΑΕΜ ΑΕ, την Αναπτυξιακή Εταιρεία Μηχανογράφησης και Πληροφορικής του Δήμου Αθηναίων, θα αποτελεί το «ψηφιακό αποθετήριο» του πολίτη για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές του με τον Δήμο. Μέσω της πλατφόρμας θα μπορεί να κάνει αίτηση για νέα πιστοποιητικά και βεβαιώσεις, να ανατρέξει και να τυπώσει όσες φορές θέλει όποια πιστοποιητικά και βεβαιώσεις έχει εκδώσει ψηφιακά. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα και η ταυτοποίηση για την χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών θα γίνεται μέσω των κωδικών taxisnet του κάθε πολίτη, παρέχοντας ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στις συναλλαγές του με τον Δήμο.
«Ολόκληρη η φιλοσοφία λειτουργίας του δήμου αλλάζει. Αξιοποιούμε κάθε δυνατότητα που μας δίνουν οι νέες τεχνολογίες για να έρθουν όλες οι υπηρεσίες μας πιο κοντά στους Αθηναίους, δίπλα τους. Όχι απέναντί τους. Αυτή η πλατφόρμα αποτελεί ένα από τα βήματα που κάνουμε για να μειώσουμε τη γραφειοκρατία. Να δημιουργήσουμε έναν δήμο φιλικό, συνεργάσιμο» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.