«Ενοχλήθηκα για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ επειδή δεν ήταν τόσο σκληρό όσο θα έπρεπε με την κυβέρνηση» δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Καινούργια μέρα» με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Τάκη, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης.

Ο κ. Γιαννούλης ανέφερε πως «το σποτ το ρόλο του τον πέτυχε» καθώς –όπως είπε- «σήμερα συζητάμε για την δημοσιογραφία».

Παράλληλα δήλωσε πως «ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνησε επί 4,5 χρόνια και το 2017 νομοθέτησε την υποχρέωση των τραπεζών ώστε να αναρτούν κάθε χρόνο τα ποσά που
διοχέτευσαν στην διαφήμιση».

Πιο συγκεκριμένα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε πως 

«Δεν ήταν τόσο σκληρό όσο έπρεπε με τον πυρήνα του προβλήματος και τους πρωταγωνιστές του προβλήματος. Δεν τα έβαλε με τους δημοσιογράφους, επειδή βλέπω έναν λόγο και μια υπερβολική ευαισθησία και από ανθρώπους που δεν δικαιούνται να μιλούν για την υπεράσπιση και την τιμή της δημοσιογραφίας.

Εννοώ όλους αυτούς τους εμφανώς και προκλητικά στρατευμένους σήμερα δημοσιογράφους που δεν έχουνε καμία σχέση με τους πολιτικούς συντάκτες, τους δημοσιογράφους ή τους αναλυτές μια προηγούμενης περιόδου όπου δεν ήξερες τι ψηφίζουν αλλά άκουγες με ενδιαφέρον και αντικειμενικότητα τη γνώμη τους κι έβαζες το χέρι σου στη φωτιά ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι ακέραιοι και έντιμοι δυστυχώς η δημοσιογραφία έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα. Ευτυχώς το ρολό του τον έτυχε γιατι έστω στο 1/3 και πάλι μιας παρελκυστικής συζήτησης που έχει ανοίξει συζητάμε για την ακεραιότητα και την εντιμότητα της δημοσιογραφίας και της ενημέρωσης και όλων των παραγόντων που συμμετέχουν σ’ αυτή».

«Ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνησε 4,5 χρόνια, στα 4,5 χρόνια που κυβέρνησε είχε καταφέρει και κατάφερε να νομοθετήσει συγκεκριμένα πράγματα. 2016 γιατι πλέον οι θεωρίες και οι υπερφίαλες αναλύσεις και ισοπεδώσεις δεν είναι ενισχυτικές για την αξιοπιστία της δημοσιογραφίας. Το 2016 νομοθετεί την υποχρέωση των τραπεζών που μέχρι τότε ήταν ο κεντρικός χρηματοδότης πολιτικής διαφήμισης στην ουσία, το 2016 τις υποχρεώνει να αναρτούν κάθε χρόνο τα ποσά και τα μέσα στα οποία διοχετεύτηκε η διαφήμιση. Ο ΣΥΡΙΖΑ νομοθετεί το ηλεκτρονικό μητρώο διαδικτυακών μέσων και τα κριτήρια βάσει των οποίων θα μπορούν να έχουνε πρόσβαση σε οποιαδήποτε ισχνή και πενιχρή κρατική διαφήμιση».

«Εγώ είπα ότι το σποτ το ήθελα σκληρότερο προς τους πραγματικούς θιασώτες ενός νέου πλιάτσικου αδιαφάνειας και διαφθοράς. Την άποψη μου για το αισθητικό την είπα δημόσια αλλά θέλω να ακουστεί το εξής. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι στην Ελλάδα δεν είναι όλοι αργυρώνητοι οι δημοσιογράφοι αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί».

Ενώ στην παρέμβαση του δημοσιογράφου πως «δεν είναι επίσης αργυρώνητοι όλοι οι πολιτικοί», σχολίασε το εξής

«Υπάρχουν πάρα πολλοί γιατι την ώρα που συζητάμε για τα 25 διαμερίσματα του Παπαδημούλη δεν συζητάμε για τα 125 διαμερίσματα των υπουργών της ΝΔ και πόθεν τα απέκτησαν. Αυτό είναι το πρόβλημα. Εσείς ως δημοσιογράφος δεν σας έκανε εντύπωση πως ένας μπορεί να έχει 125 ακίνητα; Το σχολιάσατε; Έγινε θέμα; ...Είναι τα 5 πρώτα στελέχη της ΝΔ. Ελέγχονται και αναρτώνται και είναι δουλειά πλέον των δημοσιογράφων να καλύψουν τη δημοσιοποίηση των πόθεν έσχες. Όταν το κάνουν προκλητικά ετεροβαρώς υπάρχει ζήτημα.

Τώρα στη περίπτωση της λίστας για τον τρόπο αξιοποίησης των 20 εκατομμυρίων το να πηγαίνουν σε Μέσα ενημέρωσης που ανήκουν σε βουλευτές είναι ηθικό; Γιατι δεν τη βγάζουν τη λίστα και κρύβονται σαν κλεφτές εδω και τρεις εβδομάδες»;