Η Κεραμέως αγνοεί το πολιτικό κόστος, ο Μπόμπολας κατεβάζει φαεινές ιδέες και ο Καλογρίτσας εξιστορεί
Στο φουλ τις μηχανές η Κεραμέως
-Μια σειρά από νομοσχέδια αλλά και παρεμβάσεις μεταρρυθμιστικού περιεχομένου έχει στα σκαριά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που εδώ και μήνες -και εν μέσω πανδημίας- σχεδίαζε επί χάρτου. Μάλιστα η νεαρά πολιτικός δείχνει να μην σκέφτεται το πολιτικό κόστος, κοιτάζοντας αποκλειστικά και μόνο να υλοποιήσει το κυβερνητικό πρόγραμμα. Αυτή άλλωστε υποθέτω ότι είναι και η επιθυμία του προέδρου Κυριάκου, που μετά τον ένα χρόνο της διαχειριστικής λογικής, περνά με γρήγορους ρυθμούς στην περίοδο της παραγωγής πολιτικού έργου.
! Και site αυτοκινήτου ετοιμάζει -όπως μαθαίνω από αξιόπιστη πηγή- ο Χρήστος Ράπτης του επιτυχημένου portal iefimerida. Σιγά – σιγά ο καλός δημοσιογράφος δημιουργεί έναν ολοκληρωμένο digital όμιλο.
Ο Μπόμπολας και το 50% της Ηλέκτωρ
-Επιμένει όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ ο Λεωνίδας Μπόμπολας να αποκτήσει τουλάχιστον το 50% της Ηλέκτωρ. Στο πλαίσιο αυτό είχε διαδοχικές συναντήσεις με τους εν Ελλάδι εκπροσώπους των Ολλανδών. Επειδή ο Λεωνίδας είναι ολίγον άφραγκος, φαίνεται ότι έχει ρίξει στο τραπέζι την εξής φοβερή και τρομερή πρόταση. Να μην δώσει φράγκο ανταλλάσσοντας το 50% της Ηλέκτωρ με το 12,5% του ποσοστού που κατέχει στη μητρική Ελλάκτωρ, για το οποίο έχει ήδη συμφωνία με τους Ολλανδούς της Reggeborgh.
-Μέχρι στιγμής το μόνο σίγουρο είναι ο προβληματισμός των νέων μεγαλομετόχων της Ελλάκτωρ σε σχέση με τις επιχειρηματικές ικανότητες του νεότερου Μπόμπολα, όπως επίσης και το γεγονός ότι υπάρχει ένας Μπόμπολας (υποθέτω απλή συνωνυμία με τον εργολάβο) που είναι φαντάρος και δεν πατάει το πόδι του στην υπηρεσία του. Μιλάμε για κανονική λούφα και παραλλαγή.
! Στην πιάτσα κυκλοφορεί ένας δήθεν εκδότης που μαζεύει χιλιάρικα για να μην γράψει αυτά που συνήθως έχει αποκλειστικά και μόνο στο μυαλό του. Μιλάμε για ένα απογοητευμένο τύπο που πλέον τον έχουν πάρει χαμπάρι και οι πέτρες, εκτός από τις τράπεζες.
Στη Θεσσαλονίκη σήμερα ο Μητσοτάκης
-Τα εγκαίνια διαφόρων έργων που πραγματοποιήθηκαν από την Fraport στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιήσει απόψε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Το νέο κτήριο του αεροδρομίου καλύπτει 34.000 τ.μ., το οποίο μαζί με τα 24.000 τ.μ. του παλιού τερματικού, μπορεί να εξυπηρετεί 10 εκατ. επιβάτες. Ως γνωστόν το συγκεκριμένο έργο -όπως και αυτά που πραγματοποιήθηκαν στα υπόλοιπα αεροδρόμια της Fraport- έγιναν από την κατασκευαστική Intrakat του Κόκκαλη υπό την καθοδήγηση του ισχυρού άνδρα της εταιρείας Πέτρου Σουρέτη.
-Και μιας και αναφέρθηκα στην Intrakat, να σας πω ότι κατά το αμέσως προσεχές διάστημα οι μέτοχοι της εταιρείας ετοιμάζονται εκτός από τον μετασχηματισμό της, να προχωρήσουν και σε γενναία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Προφανώς το δίδυμο Σουρέτη – Κούτρα ετοιμάζεται για την εποχή του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως και οι περισσότερες εταιρείας του κλάδου και όχι μόνο.
Χορεύει τον Παππά ο Καλογρίτσας
-Εκτός από τα ραντεβού με τους Μαρινάκη και Κοντομηνά, ο κατασκευαστής Χρήστος Καλογρίτσας, δεν αποκλείεται -όπως μαθαίνω- να αποκαλύψει στο πλαίσιο της κατάθεσής του στην Προανακριτική και άλλα ονόματα επιχειρηματιών, στους οποίους απευθύνθηκε κατόπιν μεσολάβησης Νικολάου Παππά, προκειμένου να εξασφαλίσει τα χρήματα για να διεκδικήσει την τηλεοπτική άδεια, για να εκπέμψει το «ΣΥΡΙΖΑ TV».
-Ανάμεσα σε όλους τους άλλους, το τότε Μαξίμου, τον είχε στείλει και σε δύο πασίγνωστους κατασκευαστές, οι οποίοι μόλις άκουσαν το αφήγημα του επονομαζόμενου και ως «καπετάνιου», αφού τον ευχαρίστησαν για την επίσκεψη του αρνήθηκαν ευγενικά. Επίσης ο Καλογρίτσας διηγείται όλα αυτά τα χρόνια και διάφορες ιστορίες, που σχετίζονται με τον δικηγόρο Γιάννη Μαντζουράνη και την συνεργασία που είχε μαζί του.
-Και επειδή μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία ερώτηση από τα μέλη της Προανακριτικής θα είχε αξία να μάθουμε αν ο Μαντζουράνης βοήθησε τον κυρ Χρήστο, για να πάρει την εγγυητική από την Τράπεζα Αττικής. Γιατί αν συνέβη κάτι τέτοιο εγείρεται μείζονος σημασίας ζήτημα, αφού ο νομικός σύμβουλος του ελληνικού δημοσίου για τις τηλεοπτικές άδειες, ήταν ταυτόχρονα δικηγόρος της «Τράπεζας Αττικής», ενώ δεν θυμάμαι αν εκείνη την περίοδο παρέμενε και νομικός σύμβουλος της εφημερίδας Documento του Βαξεβάνη.
! Και μιας και αναφέρθηκα στον Κώστα Βαξεβάνη, πρέπει να επισημανθεί ότι τόσο στην υπόθεση Παπαγγελόπουλου, όσο και σ’ αυτή που «τρέχει» τώρα με Παππά – Καλογρίτσα, έχει την τιμητική του. Φαντάζεστε τι θα είχε γίνει αν κάτι αντίστοιχο συνέβαινε με εκδότη της κεντροδεξιάς. Κάθε δευτερόλεπτο και από ένα tweet θα έγραφε ο πρώην υφιστάμενος του Καλογρίτσα και νυν εκδότης της εφημερίδας, που εξέδωσε ο γνωστός εργολάβος. Εκτός κι αν μας πουν ότι τελικά δεν ήταν χρηματοδότης του Documento ο ιδιοκτήτης της κατασκευαστικής «Τοξότης».
-Μια σειρά από νομοσχέδια αλλά και παρεμβάσεις μεταρρυθμιστικού περιεχομένου έχει στα σκαριά η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, που εδώ και μήνες -και εν μέσω πανδημίας- σχεδίαζε επί χάρτου. Μάλιστα η νεαρά πολιτικός δείχνει να μην σκέφτεται το πολιτικό κόστος, κοιτάζοντας αποκλειστικά και μόνο να υλοποιήσει το κυβερνητικό πρόγραμμα. Αυτή άλλωστε υποθέτω ότι είναι και η επιθυμία του προέδρου Κυριάκου, που μετά τον ένα χρόνο της διαχειριστικής λογικής, περνά με γρήγορους ρυθμούς στην περίοδο της παραγωγής πολιτικού έργου.
! Και site αυτοκινήτου ετοιμάζει -όπως μαθαίνω από αξιόπιστη πηγή- ο Χρήστος Ράπτης του επιτυχημένου portal iefimerida. Σιγά – σιγά ο καλός δημοσιογράφος δημιουργεί έναν ολοκληρωμένο digital όμιλο.
Ο Μπόμπολας και το 50% της Ηλέκτωρ
-Επιμένει όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ ο Λεωνίδας Μπόμπολας να αποκτήσει τουλάχιστον το 50% της Ηλέκτωρ. Στο πλαίσιο αυτό είχε διαδοχικές συναντήσεις με τους εν Ελλάδι εκπροσώπους των Ολλανδών. Επειδή ο Λεωνίδας είναι ολίγον άφραγκος, φαίνεται ότι έχει ρίξει στο τραπέζι την εξής φοβερή και τρομερή πρόταση. Να μην δώσει φράγκο ανταλλάσσοντας το 50% της Ηλέκτωρ με το 12,5% του ποσοστού που κατέχει στη μητρική Ελλάκτωρ, για το οποίο έχει ήδη συμφωνία με τους Ολλανδούς της Reggeborgh.
-Μέχρι στιγμής το μόνο σίγουρο είναι ο προβληματισμός των νέων μεγαλομετόχων της Ελλάκτωρ σε σχέση με τις επιχειρηματικές ικανότητες του νεότερου Μπόμπολα, όπως επίσης και το γεγονός ότι υπάρχει ένας Μπόμπολας (υποθέτω απλή συνωνυμία με τον εργολάβο) που είναι φαντάρος και δεν πατάει το πόδι του στην υπηρεσία του. Μιλάμε για κανονική λούφα και παραλλαγή.
! Στην πιάτσα κυκλοφορεί ένας δήθεν εκδότης που μαζεύει χιλιάρικα για να μην γράψει αυτά που συνήθως έχει αποκλειστικά και μόνο στο μυαλό του. Μιλάμε για ένα απογοητευμένο τύπο που πλέον τον έχουν πάρει χαμπάρι και οι πέτρες, εκτός από τις τράπεζες.
Στη Θεσσαλονίκη σήμερα ο Μητσοτάκης
-Τα εγκαίνια διαφόρων έργων που πραγματοποιήθηκαν από την Fraport στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, θα πραγματοποιήσει απόψε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Το νέο κτήριο του αεροδρομίου καλύπτει 34.000 τ.μ., το οποίο μαζί με τα 24.000 τ.μ. του παλιού τερματικού, μπορεί να εξυπηρετεί 10 εκατ. επιβάτες. Ως γνωστόν το συγκεκριμένο έργο -όπως και αυτά που πραγματοποιήθηκαν στα υπόλοιπα αεροδρόμια της Fraport- έγιναν από την κατασκευαστική Intrakat του Κόκκαλη υπό την καθοδήγηση του ισχυρού άνδρα της εταιρείας Πέτρου Σουρέτη.
-Και μιας και αναφέρθηκα στην Intrakat, να σας πω ότι κατά το αμέσως προσεχές διάστημα οι μέτοχοι της εταιρείας ετοιμάζονται εκτός από τον μετασχηματισμό της, να προχωρήσουν και σε γενναία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Προφανώς το δίδυμο Σουρέτη – Κούτρα ετοιμάζεται για την εποχή του Ταμείου Ανάκαμψης, όπως και οι περισσότερες εταιρείας του κλάδου και όχι μόνο.
Χορεύει τον Παππά ο Καλογρίτσας
-Εκτός από τα ραντεβού με τους Μαρινάκη και Κοντομηνά, ο κατασκευαστής Χρήστος Καλογρίτσας, δεν αποκλείεται -όπως μαθαίνω- να αποκαλύψει στο πλαίσιο της κατάθεσής του στην Προανακριτική και άλλα ονόματα επιχειρηματιών, στους οποίους απευθύνθηκε κατόπιν μεσολάβησης Νικολάου Παππά, προκειμένου να εξασφαλίσει τα χρήματα για να διεκδικήσει την τηλεοπτική άδεια, για να εκπέμψει το «ΣΥΡΙΖΑ TV».
-Ανάμεσα σε όλους τους άλλους, το τότε Μαξίμου, τον είχε στείλει και σε δύο πασίγνωστους κατασκευαστές, οι οποίοι μόλις άκουσαν το αφήγημα του επονομαζόμενου και ως «καπετάνιου», αφού τον ευχαρίστησαν για την επίσκεψη του αρνήθηκαν ευγενικά. Επίσης ο Καλογρίτσας διηγείται όλα αυτά τα χρόνια και διάφορες ιστορίες, που σχετίζονται με τον δικηγόρο Γιάννη Μαντζουράνη και την συνεργασία που είχε μαζί του.
-Και επειδή μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία ερώτηση από τα μέλη της Προανακριτικής θα είχε αξία να μάθουμε αν ο Μαντζουράνης βοήθησε τον κυρ Χρήστο, για να πάρει την εγγυητική από την Τράπεζα Αττικής. Γιατί αν συνέβη κάτι τέτοιο εγείρεται μείζονος σημασίας ζήτημα, αφού ο νομικός σύμβουλος του ελληνικού δημοσίου για τις τηλεοπτικές άδειες, ήταν ταυτόχρονα δικηγόρος της «Τράπεζας Αττικής», ενώ δεν θυμάμαι αν εκείνη την περίοδο παρέμενε και νομικός σύμβουλος της εφημερίδας Documento του Βαξεβάνη.
! Και μιας και αναφέρθηκα στον Κώστα Βαξεβάνη, πρέπει να επισημανθεί ότι τόσο στην υπόθεση Παπαγγελόπουλου, όσο και σ’ αυτή που «τρέχει» τώρα με Παππά – Καλογρίτσα, έχει την τιμητική του. Φαντάζεστε τι θα είχε γίνει αν κάτι αντίστοιχο συνέβαινε με εκδότη της κεντροδεξιάς. Κάθε δευτερόλεπτο και από ένα tweet θα έγραφε ο πρώην υφιστάμενος του Καλογρίτσα και νυν εκδότης της εφημερίδας, που εξέδωσε ο γνωστός εργολάβος. Εκτός κι αν μας πουν ότι τελικά δεν ήταν χρηματοδότης του Documento ο ιδιοκτήτης της κατασκευαστικής «Τοξότης».