Κικίλιας: Πάνω από τρία εκατ. οι διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις από τη Γαλλία για το 2022
Ο υπουργός εκτίμησε ότι οδεύουμε σε μία εξαιρετική χρονιά ενίσχυσης των τουριστικών ροών από τη Γαλλία
Ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, κήρυξε την έναρξη του Συνεδρίου «Forces de Ventes» του γαλλικού ταξιδιωτικού οργανισμού Selectour, που διοργανώνεται με την υποστήριξη του ΕΟΤ από τις 24 έως τις 27 Μαρτίου 2022 στο Λουτράκι.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο τουριστικών πρακτορείων στη Γαλλία, στο οποίο ανήκουν 1.200 τουριστικά γραφεία σε όλη τη γαλλική επικράτεια και σε γαλλόφωνες αγορές.
Στην ομιλία του, ο κ. Κικίλιας χαρακτήρισε το Συνέδριο ιδιαίτερα σημαντικό, σε μια χρονιά που οι διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις από τη Γαλλία προς τη χώρα μας ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια και επισήμανε ότι η σχέση των Γάλλων με την Ελλάδα είναι μία σχέση ζωής, καθώς ο μέσος Γάλλος επισκέπτεται τη χώρα μας κατά μέσο όρο 4 φορές στη ζωή του: ως παιδί, ως φοιτητής, ως νέο ζευγάρι και ως γονιός.
Ευχαρίστησε τους τουριστικούς πράκτορες για την έμπρακτη εμπιστοσύνη της γαλλικής αγοράς προς την Ελλάδα την τελευταία διετία. «Τον περασμένο Οκτώβριο κατά την επίσκεψή μου στη Διεθνή τουριστική έκθεση Top Resa στο Παρίσι, στελέχη του γαλλικού Τουρισμού μου είπαν ότι η Ελλάδα "έσωσε" την τουριστική αγορά της Γαλλίας τα χρόνια της πανδημίας. Και είναι γεγονός, διότι είχαμε αυστηρά και σαφή πρωτόκολλα για την ασφάλεια όλων, ενώ επικοινωνήσαμε έγκαιρα και με καθαρό μήνυμα», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «διευθύνων σύμβουλος πολύ μεγάλης γαλλικής αεροπορικής εταιρείας μού επισήμανε ότι κατά την περίοδο της επιστροφής από τις διακοπές, αντί να ρωτάμε τους γνωστούς και τους συναδέλφους "πού πήγατε διακοπές φέτος;", πλέον ρωτάμε "σε ποιο μέρος της Ελλάδας πήγατε διακοπές φέτος;"».
Ο κ. Κικίλιας εκτίμησε ότι οδεύουμε σε μία εξαιρετική χρονιά ενίσχυσης των τουριστικών ροών από τη Γαλλία, καθώς τα έως τώρα στοιχεία δείχνουν ότι ο ρυθμός των κρατήσεων για την Ελλάδα στη γαλλική αγορά είναι πολύ δυναμικός και για αυτό το καλοκαίρι. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, ξεπερνά ακόμη και τα δεδομένα του 2019, χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό.
«Εσείς οι Γάλλοι δεν είστε τουρίστες, είστε ταξιδιώτες. Αγαπάτε να ανακαλύπτετε νέα μέρη, ενώ αποτελείτε τους κορυφαίους repeaters για την Ελλάδα», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι το γαλλικό κοινό είναι απόλυτα συμβατό με τη στρατηγική του ελληνικού τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάδειξη λιγότερων γνωστών προορισμών.
Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού ενημέρωσε τους συνέδρους για την απόφαση της κυβέρνησης να καταστεί η Ελλάδα χώρα πρότυπο για τον βιώσιμο τουρισμό.
«Για την υλοποίηση του στόχου αυτού, επενδύουμε στην έρευνα, με την αξιοποίηση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων και επιστημονικών μεθόδων. Είναι μεγάλη η πρόκληση. Και η απάντηση του ελληνικού τουρισμού σε αυτήν την πρόκληση, θα πρέπει να περιλαμβάνει τουριστικές επιχειρήσεις που θα παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες, με γνήσιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και σεβασμό στην ιδιαίτερη τοπική ταυτότητα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο τουριστικών πρακτορείων στη Γαλλία, στο οποίο ανήκουν 1.200 τουριστικά γραφεία σε όλη τη γαλλική επικράτεια και σε γαλλόφωνες αγορές.
Στην ομιλία του, ο κ. Κικίλιας χαρακτήρισε το Συνέδριο ιδιαίτερα σημαντικό, σε μια χρονιά που οι διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις από τη Γαλλία προς τη χώρα μας ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια και επισήμανε ότι η σχέση των Γάλλων με την Ελλάδα είναι μία σχέση ζωής, καθώς ο μέσος Γάλλος επισκέπτεται τη χώρα μας κατά μέσο όρο 4 φορές στη ζωή του: ως παιδί, ως φοιτητής, ως νέο ζευγάρι και ως γονιός.
Ευχαρίστησε τους τουριστικούς πράκτορες για την έμπρακτη εμπιστοσύνη της γαλλικής αγοράς προς την Ελλάδα την τελευταία διετία. «Τον περασμένο Οκτώβριο κατά την επίσκεψή μου στη Διεθνή τουριστική έκθεση Top Resa στο Παρίσι, στελέχη του γαλλικού Τουρισμού μου είπαν ότι η Ελλάδα "έσωσε" την τουριστική αγορά της Γαλλίας τα χρόνια της πανδημίας. Και είναι γεγονός, διότι είχαμε αυστηρά και σαφή πρωτόκολλα για την ασφάλεια όλων, ενώ επικοινωνήσαμε έγκαιρα και με καθαρό μήνυμα», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως «διευθύνων σύμβουλος πολύ μεγάλης γαλλικής αεροπορικής εταιρείας μού επισήμανε ότι κατά την περίοδο της επιστροφής από τις διακοπές, αντί να ρωτάμε τους γνωστούς και τους συναδέλφους "πού πήγατε διακοπές φέτος;", πλέον ρωτάμε "σε ποιο μέρος της Ελλάδας πήγατε διακοπές φέτος;"».
Ο κ. Κικίλιας εκτίμησε ότι οδεύουμε σε μία εξαιρετική χρονιά ενίσχυσης των τουριστικών ροών από τη Γαλλία, καθώς τα έως τώρα στοιχεία δείχνουν ότι ο ρυθμός των κρατήσεων για την Ελλάδα στη γαλλική αγορά είναι πολύ δυναμικός και για αυτό το καλοκαίρι. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα, ξεπερνά ακόμη και τα δεδομένα του 2019, χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό.
«Εσείς οι Γάλλοι δεν είστε τουρίστες, είστε ταξιδιώτες. Αγαπάτε να ανακαλύπτετε νέα μέρη, ενώ αποτελείτε τους κορυφαίους repeaters για την Ελλάδα», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού, επισημαίνοντας ότι το γαλλικό κοινό είναι απόλυτα συμβατό με τη στρατηγική του ελληνικού τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάδειξη λιγότερων γνωστών προορισμών.
Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού ενημέρωσε τους συνέδρους για την απόφαση της κυβέρνησης να καταστεί η Ελλάδα χώρα πρότυπο για τον βιώσιμο τουρισμό.
«Για την υλοποίηση του στόχου αυτού, επενδύουμε στην έρευνα, με την αξιοποίηση νέων χρηματοδοτικών εργαλείων και επιστημονικών μεθόδων. Είναι μεγάλη η πρόκληση. Και η απάντηση του ελληνικού τουρισμού σε αυτήν την πρόκληση, θα πρέπει να περιλαμβάνει τουριστικές επιχειρήσεις που θα παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες, με γνήσιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και σεβασμό στην ιδιαίτερη τοπική ταυτότητα», επισήμανε ο κ. Κικίλιας.