Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων: Παρουσιάζει ιστοσελίδα για καταγγελίες από καταναλωτές
Λειτουργεί ήδη πιλοτικά
Στον αέρα βρίσκεται η ιστοσελίδα για τις καταγγελίες από τους καταναλωτές που πρόκειται να παρουσιάσει την επόμενη εβδομάδα το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Η ιστοσελίδα που σκοπό έχει να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520, προκειμένου να πραγματοποιούν οι καταναλωτές τις καταγγελίες τους, αναμένεται να παρουσιαστεί την προσεχή εβδομάδα, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Οι καταναλωτές μπορούν, ήδη, να επισκέπτονται την ηλεκτρονική σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr και να καταγγέλουν, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, φαινόμενα νοθείας, αισχροκέρδειας, καταπάτησης του ανταγωνισμού, περιστατικά άρνησης επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος και γενικότερα περιπτώσεις που θεωρούν ότι θίγονται τα συμφέροντά τους.
Η ιστοσελίδα που σκοπό έχει να λειτουργήσει συμπληρωματικά με τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό 1520, προκειμένου να πραγματοποιούν οι καταναλωτές τις καταγγελίες τους, αναμένεται να παρουσιαστεί την προσεχή εβδομάδα, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Οι καταναλωτές μπορούν, ήδη, να επισκέπτονται την ηλεκτρονική σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr και να καταγγέλουν, είτε επώνυμα είτε ανώνυμα, φαινόμενα νοθείας, αισχροκέρδειας, καταπάτησης του ανταγωνισμού, περιστατικά άρνησης επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος και γενικότερα περιπτώσεις που θεωρούν ότι θίγονται τα συμφέροντά τους.