Νίκος Ρωμανός: Οι πολίτες εμπιστεύτηκαν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία χάρη στην αξιοπιστία που χτίσαμε
Εκπροσωπώντας τη ΝΔ στο διεθνές συνέδριο πολιτικής επικοινωνίας στο Βερολίνο, ο Νίκος Ρωμανός αναφέρθηκε στις εθνικές εκλογές, στο πολιτικό περιβάλλον πριν και μετά τις διπλές κάλπες και στην επικοινωνιακή στρατηγική του κόμματος
Τη Νέα Δημοκρατία εκπροσώπησε ο Νίκος Ρωμανός στο διήμερο διεθνές συνέδριο του Ιδρύματος Konrad Adenauer με θέμα την πολιτική επικοινωνία και τις προσκλήσεις του μέλλοντος, που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο στις 19 και 20 Νοεμβρίου. Στην ομιλία του αναφέρθηκε στις εθνικές εκλογές στην Ελλάδα, στο πολιτικό περιβάλλον πριν και μετά τις διπλές εκλογές και στην επικοινωνιακή στρατηγική που ακολούθησε η ΝΔ.
Επιπλέον, ο Νίκος Ρωμανός μίλησε για την καθημερινή μάχη που δόθηκε ενάντια στα fake news, παράλληλα με την προβολή του κυβερνητικού έργου: «Η αξιωματική αντιπολίτευση πορεύτηκε με τοξικότητα και αρνητισμό. Δεν εισέφερε καμία αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση. Παρουσίαζε σταθερά μια μαύρη πραγματικότητα που δεν αντιστοιχούσε στην πραγματικότητα που βίωναν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους. Αντίθετα, εμείς δώσαμε έμφαση στην καθημερινότητα του πολίτη, στη μείωση της ανεργίας, στην ενίσχυση του εισοδήματος και τις φοροελαφρύνσεις, στη στήριξη της κοινωνίας από τις συνέπειες του κορωνοϊού και της πληθωριστικής κρίσης, στην ψηφιακή επανάσταση, στην αλλαγή της διεθνούς εικόνας της χώρας. Και εστιάσαμε επικοινωνιακά σε αυτά, σε ένα περιβάλλον που πολλές φορές λόγω επικαιρότητας ήταν μονοθεματικό».
Τέλος, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ αναφέρθηκε και στο κομμάτι των νέων αναλύοντας μια σειρά πρωτοβουλιών που ανέπτυξε η κυβέρνηση για να έρθει κοντά στους νέους και να τους στηρίξει σε όλα τα πεδία της ζωής και της καθημερινότητάς τους (στέγη, πανεπιστήμια κ.ο.κ.), ενώ επισήμανε και τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε το Tik Tok και η παρουσία του πρωθυπουργού σε αυτό.
Νίκος Ρωμανός: Μέσα σε πρωτόγνωρες, δύσκολες συνθήκες κάναμε πράξη όσα υποσχεθήκαμε
Ο Νίκος Ρωμανός ανέπτυξε τους στόχους, τα μηνύματα και τα μέσα που αποτέλεσαν τον πυρήνα της καμπάνιας της Νέας Δημοκρατίας: «Οι πολίτες εμπιστεύτηκαν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τη Νέα Δημοκρατία χάρη στην αξιοπιστία που χτίσαμε. Μέσα σε πρωτόγνωρες, δύσκολες συνθήκες κάναμε πράξη όσα υποσχεθήκαμε χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες. Οι Ελληνίδες και οι Έλληνες αναγνώρισαν τη συνέπεια μεταξύ λόγων και έργων, τη σοβαρότητα, την ειλικρίνεια, την προσπάθεια και την αποτελεσματική διαχείριση πρωτόγνωρων εξωγενών προκλήσεων».Επιπλέον, ο Νίκος Ρωμανός μίλησε για την καθημερινή μάχη που δόθηκε ενάντια στα fake news, παράλληλα με την προβολή του κυβερνητικού έργου: «Η αξιωματική αντιπολίτευση πορεύτηκε με τοξικότητα και αρνητισμό. Δεν εισέφερε καμία αξιόπιστη εναλλακτική πρόταση. Παρουσίαζε σταθερά μια μαύρη πραγματικότητα που δεν αντιστοιχούσε στην πραγματικότητα που βίωναν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους. Αντίθετα, εμείς δώσαμε έμφαση στην καθημερινότητα του πολίτη, στη μείωση της ανεργίας, στην ενίσχυση του εισοδήματος και τις φοροελαφρύνσεις, στη στήριξη της κοινωνίας από τις συνέπειες του κορωνοϊού και της πληθωριστικής κρίσης, στην ψηφιακή επανάσταση, στην αλλαγή της διεθνούς εικόνας της χώρας. Και εστιάσαμε επικοινωνιακά σε αυτά, σε ένα περιβάλλον που πολλές φορές λόγω επικαιρότητας ήταν μονοθεματικό».
Τέλος, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ αναφέρθηκε και στο κομμάτι των νέων αναλύοντας μια σειρά πρωτοβουλιών που ανέπτυξε η κυβέρνηση για να έρθει κοντά στους νέους και να τους στηρίξει σε όλα τα πεδία της ζωής και της καθημερινότητάς τους (στέγη, πανεπιστήμια κ.ο.κ.), ενώ επισήμανε και τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε το Tik Tok και η παρουσία του πρωθυπουργού σε αυτό.