Νίκος Ανδρουλάκης: Η κυβέρνηση έχασε τη μάχη με την ακρίβεια
Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση
"Oι καταναλωτές είναι τα μεγάλα θύματα και οι πολυεθνικές οι μεγάλοι κερδισμένοι", αναφέρει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝ.ΑΛ.
Επίθεση στην κυβέρνηση, την οποία κατηγορεί ότι «έχασε τη μάχη με την ακρίβεια», εξαπολύει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, σε ανάρτησή σου στα social media. Ο κ. Ανδρουλάκης τονίζει ότι «οι καταναλωτές είναι τα μεγάλα θύματα και οι πολυεθνικές οι μεγάλοι κερδισμένοι».
«Ο ελληνικός λαός είναι προτελευταίος σε αγοραστική δύναμη στην Ε.Ε., αλλά ο πληθωρισμός στα τρόφιμα στη χώρα μας είναι ο δεύτερος υψηλότερος», αναφέρει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, και προσθέτει:
«Την ώρα που στην υπόλοιπη Ευρώπη οι αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων επιβραδύνονται με 5,7%, στην Ελλάδα ο ετήσιος ρυθμός αύξησής τους έφτασε το 8,9% τον Δεκέμβριο».
«Η κυβέρνηση έχασε τη μάχη με την ακρίβεια, γιατί πολύ απλά δεν έδωσε καμία μάχη για να προστατεύσει τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα αυτοί να είναι τα μεγάλα θύματα της κρίσης και οι πολυεθνικές οι μεγάλοι κερδισμένοι», σημειώνει επίσης ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, στην ανάρτησή του στο facebook.
Δείτε την ανάρτησή του:
Ο ελληνικός λαός είναι προτελευταίος σε αγοραστική δύναμη στην ΕΕ, αλλά ο πληθωρισμός στα τρόφιμα στη χώρα μας είναι ο...
Δημοσιεύτηκε από Νίκος Ανδρουλάκης στις Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2024
Αναλυτικά η ανάρτηση του Νίκου Ανδρουλάκη
Ο ελληνικός λαός είναι προτελευταίος σε αγοραστική δύναμη στην ΕΕ, αλλά ο πληθωρισμός στα τρόφιμα στη χώρα μας είναι ο δεύτερος υψηλότερος.
Την ώρα που στην υπόλοιπη Ευρώπη οι αυξήσεις στις τιμές των τροφίμων επιβραδύνονται με 5,7%, στην Ελλάδα ο ετήσιος ρυθμός αύξησής τους έφτασε το 8,9% τον Δεκέμβριο.
Σε πλήθος βασικών προϊόντων ευρείας κατανάλωσης οι ανατιμήσεις σπάνε ρεκόρ.
Φρούτα: Ελλάδα +14,9% - Ευρωζώνη +10%
Τυρί: Ελλάδα +9,4% - Ευρωζώνη 1,7%
Ελαιόλαδο: Ελλάδα +58,5% - Ευρωζώνη +48,5%
Λαχανικά: Ελλάδα +13,7% - Ευρωζώνη +9,6%
Η κυβέρνηση έχασε τη μάχη με την ακρίβεια, γιατί πολύ απλά δεν έδωσε καμία μάχη για να προστατεύσει τους καταναλωτές, με αποτέλεσμα αυτοί να είναι τα μεγάλα θύματα της κρίσης και οι πολυεθνικές οι μεγάλοι κερδισμένοι.
Είναι ενδεικτικό ότι ο τζίρος των σούπερ μάρκετ αυξήθηκε το 11μηνο του 2023 κατά 710 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 11μηνο του 2022.