Το ανέκδοτο με τον ανένδοτο Κασσελάκη στη διαπλοκή - Θαμώνας στις life style εκπομπές ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Από τον περασμένο Αύγουστο αποτελεί talk of the town
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ διαδίδει πως του κάνουν πόλεμο τα "διαπλεκόμενα ΜΜΕ" και την ίδια ώρα δεν έχει αφήσει κανάλι για κανάλι, ενώ εμφανίζεται μέχρι και στα πρωινάδικα
Ένα κλασικό ρητό λέει «∆εν είναι απαραίτητο να συµφωνώ µε όσα λέω». Το εν λόγω ρητό θα µπορούσε άνετα να αποτελεί το µότο του Στέφανου Κασσελάκη, καθώς πάρα πολλά από τα όσα υποστηρίζει είτε διαψεύδονται από την ίδια την πραγµατικότητα είτε δεν συνάδουν καθόλου µε τον τρόπο που πολιτεύεται είτε δεν µπορεί να τα υποστηρίξει µε τις επιλογές που κάνει.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, κινούµενος στα χνάρια του Αλέξη Τσίπρα, δεν χάνει ευκαιρία να επιτίθεται στα συµφέροντα, χωρίς φυσικά να τα κατονοµάζει, αλλά και να υποστηρίζει πως τα «διαπλεκόµενα ΜΜΕ» τού κάνουν πόλεµο και δεν τον προβάλλουν.
Όπως, ωστόσο, προαναφέραµε, είναι η ίδια η πραγµατικότητα που τον διαψεύδει και µετατρέπει σε πολιτικό ανέκδοτο τον «ανένδοτο» του κ. Κασσελάκη κατά της διαπλοκής και των Μέσων Ενηµέρωσης. Σχεδόν επί 24ώρου βάσεως τα ραδιοτηλεοπτικά Μέσα και οι ιστότοποι -ενηµερωτικοί και µη- ασχολούνται µε τον ίδιο τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, τον σύζυγό του και τον σκύλο τους.
Με κάθε λεπτομέρεια
Από τον περασµένο Αύγουστο, όταν εισήλθε στην πολιτική ζωή της χώρας ως υποψήφιος πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και ακολούθως ως πρόεδρός του, ο Στέφανος Κασσελάκης αποτελεί ένα µόνιµο talk of the town. Οι πιο απλές πράξεις της καθηµερινότητάς του µετατρέπονται σε είδηση και δίνουν συνεχώς τροφή για σχολιασµό και συζήτηση.
Αποκορύφωµα αποτέλεσε η (λέµε τώρα) στρατιωτική θητεία του κ. Κασσελάκη, την οποία οι τηλεθεατές απόλαυσαν σε απευθείας µετάδοση, µαθαίνοντας και την τελευταία λεπτοµέρεια για το στρατιωτικό 24ωρο του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Το ίδιο συνέβη µε την παρέλαση που έκανε την 25η Μαρτίου ή
τις ταβέρνες που πήγε κατά την 20ήµερη παραµονή του στη Θήβα.
Κατά τη διάρκεια, δε, της θητείας του εκστόµισε µερικές από τις κορυφαίες πολιτικές προτάσεις, όπως για παράδειγµα το αίτηµά του για την παρουσία διεθνών παρατηρητών στις εκλογές. Η αλήθεια είναι πως ο κ. Κασσελάκης έχει καταφέρει να επιβάλει έναν άλλον τρόπο άσκησης πολιτικής, εντελώς ξένο στα κλασικά πολιτικά µας ήθη και πολύ περισσότερο αυτά που σχετίζονται µε παραδοσιακό κόµµα της Αριστεράς. ∆εδοµένου ότι δεν είναι µέλος του Κοινοβουλίου και δεν µπορεί να ξεδιπλώσει το ταλέντο του στη Βουλή, έχει επιλέξει να κάνει πολιτική κυρίως µέσα από τα social media, µε έµφαση στο TikTok, αλλά και µέσα από τα λεγόµενα πρωινάδικα.
Τα βιντεάκια που ανεβάζει γίνονται συχνά viral, συγκεντρώνοντας χιλιάδες προβολές. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει να περνά τα πολιτικά του µηνύµατα, να απαντά στους αντιπάλους του, αλλά και να ενηµερώνει τους πολίτες για τις δραστηριότητές του.
Τα προσωπικά του
Ταυτόχρονα, ο Στέφανος Κασσελάκης έχει γίνει κοµµάτι της δηµοσιογραφικής ύλης όλων των gossip εκποµπών, τις οποίες όχι απλώς τροφοδοτεί µε όσα λέει και κάνει, αλλά και µε τη δική του φυσική παρουσία. Από την πρώτη στιγµή φάνηκε ότι ήθελε να «πουλήσει» την προσωπική του ζωή, τη σχέση του µε τον Τάιλερ Μακµπέθ, αλλά και την αγάπη του για τη σκυλίτσα τους, τη Φάρλεϊ. Ταυτόχρονα καλούσε πάντα τα κανάλια και τους δηµοσιογράφους στα πάρτι που κάνει, π.χ. για τα γενέθλιά του ή την απόλυσή του από τον Στρατό, όπως κυκλοφορούν συνεχώς φωτογραφίες από το γυµναστήριο, τις βόλτες του, τα εστιατόρια, τις προσωπικές στιγµές. Όλα τα προαναφερθέντα αποτελούν το καλύτερο βούτυρο στο ψωµί των εκποµπών ποικίλης ύλης.
Είναι ενδεικτικό πως το διάστηµα που είναι πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είναι πιθανότατα περισσότερες οι συνεντεύξεις που έχει δώσει και οι δηλώσεις που έχει κάνει στις κουτσοµπολίστικες εκποµπές παρά στις ενηµερωτικές εκποµπές και στα δελτία ειδήσεων. Φαίνεται, δηλαδή, πως έχει οικοδοµήσει προνοµιακές ή έστω καλές σχέσεις µε
παρουσιαστές όπως ο Γιώργος Λιάγκας, η Κατερίνα Καινούργιου, η Ναταλία Γερµανού, η Σταµατίνα Τσιµτσιλή, η Ζήνα Κουτσελίνη και τους αντίστοιχους ρεπόρτερ των εκποµπών αυτών.
Είναι, δε, προφανές πως αξιοποιεί τις συγκεκριµένες εκποµπές για να επικοινωνεί µε κοινά που δεν τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα η πολιτική, έχουν δηλαδή απολιτίκ χαρακτηριστικά, ακροατήρια που δεν βλέπουν ειδήσεις και ενηµερωτικές εκποµπές και βεβαίως τις νεότερες γενιές. Το αν αυτή η στρατηγική του κ. Κασσελάκη πετυχαίνει θα το γνωρίζουµε σε πρώτη φάση στις 9 Ιουνίου, όταν γίνουν οι ευρωεκλογές. Αυτό που σίγουρα, όµως, δεν πιάνει είναι να λέει πως του κάνουν πόλεµο τα συµφέροντα και τα ΜΜΕ. Γιατί θα γελούν και οι πανελίστες...
* Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Παραπολιτικά στις 13/4