Γεωργιάδης στη συζήτηση με Κασσελάκη: Σιχαίνομαι το φακελάκι, όπου το βρω τους "ξηλώνω" - Αν πάθεις ποτέ τίποτα, θα σε φροντίσουμε (Βίντεο)
"Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ"
Ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Στέφανος Κασσελάκης συζήτησαν θέματα που αφορούν το Εθνικό Σύστημα Υγείας σε ένα vidcast που φιλοξενήθηκε στο YouTube
Ο Κασσελάκης που δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση και η απάντηση Γεωργιάδη
Στο ξεκίνημα της εκπομπής ο Άδωνις Γεωργιάδης ανέφερε ότι το πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι οι δωρεάν υπηρεσίες του, με τον Στέφανο Κασσελάκη να λέει ότι έχει επιλέξει να μην έχει ιδιωτική ασφάλιση. «Δεν χρειάζεται», του είπε ο υπουργός Υγείας, και συνέχισε: «Σου εύχομαι να μην πάθεις τίποτα, αλλά αν χρειαστεί θα σε φροντίσουμε».
«Μεγάλο πρόβλημα οι ελλείψεις νοσηλευτών, μην πυροβολείτε το ΕΣΥ»
Κατά τη διάρκεια της κουβέντας, ο Άδωνις Γεωργιάδης αναγνώρισε ότι το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το ΕΣΥ είναι οι ελλείψεις σε νοσηλευτές, καθώς καλείται ημερησίως να αντιμετωπίσει περίπου 85.000 περιστατικά. «Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ» είπε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Υγείας και υπεραμύνθηκε και του συστήματος των ραντεβού μέσω του 1566.
«Υπάρχει το φακελάκι, το σιχαίνομαι και όπου το βρω τους ξηλώνω»
Ο Άδωνις Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στο κεφάλαιο «φακελάκι», που δυστυχώς υπάρχει στο ΕΣΥ, τονίζοντας ότι δεν είναι ελληνικό φαινόμενο και υπάρχει και σε χώρες όπως η Ελβετία. «Προσωπικά, το σιχαίνομαι» είπε, εξηγώντας ποιες ενέργειες κάνει η κυβέρνηση για να το αντιμετωπίσει. Όπως είπε, οι λίστες αναμονής έχουν μειωθεί, ενώ οι γιατροί του ΕΣΥ μπορούν να ασκούν και ιδιωτικό έργο. «Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Η συζήτηση του Άδωνι Γεωργιάδη με τον Στέφανο Κασσελάκη για το ΕΣΥ:
En