Σε φάση ανανέωσης έχει μπει ο Τομέας Επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ. Το τελευταίο διάστημα, έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές και ειδικότερα μετά την ανάληψη των καθηκόντων του τομέα από τον πρώην υπουργό Θάνο Μωραΐτη, ο οποίος, θέλοντας να χτίσει ένα δυναμικό προφίλ για το ΠΑΣΟΚ στα social media, έχει δημιουργήσει μια ομάδα η οποία μέσω έξυπνων τακτικών προβάλλει τις θέσεις του Κινήματος.

Την ευθύνη σχεδιασμού έχει αναλάβει ο αναπλ. τομεάρχης Επικοινωνίας, Παναγιώτης Παπαχατζής, ενώ η ομάδα αποτελείται από τους Βασίλη Ντανοβασίλη, Πέγκυ Ζαγορίτη και Γιώργο Κίσσα. Η Π. Ζαγορίτη έχει την ευθύνη διαχείρισης των social media της κ. Φώφης Γεννηματά, ο Β. Ντανοβασίλης μοντάρει τα βίντεο, σχεδιάζει αλλαγές στο site του ΠΑΣΟΚ και διαχειρίζεται τα social media και, τέλος, ο Γ. Κίσσας, ο οποίος είναι ενεργό μέλος της Νεολαίας του PES, επίσης διαχειρίζεται τα social media του Κινήματος.

Πρέπει να επισημανθεί ότι στα χρόνια του Μνημονίου το ΠΑΣΟΚ έχει περικόψει τις δαπάνες του περίπου στο 96%, άρα το στοίχημα του κ. Μωραΐτη ήταν πώς το άλλοτε κραταιό Κίνημα θα μπορούσε να περάσει στην αντεπίθεση –στον τομέα της επικοινωνίας– έχοντας ελάχιστο budget.

Η Χαριλάου Τρικούπη κατά καιρούς έχει πραγματοποιήσει κάποιες «έξυπνες» καμπάνιες, μερικές εκ των οποίων έχουν σαρώσει στα social media, με πιο πρόσφατη το «Μνημόνιο Κάβα», όπου απεικονίζεται ένα μπουκάλι κρασί με το σχόλιο: «Κάθε φορά που αυτή η κυβέρνηση “διαπραγματεύεται”, γυρίζει πίσω με νέα δυσβάσταχτα μέτρα για τον ελληνικό λαό».

Αλλά και η επίθεση της Φ. Γεννηματά στον Αλ. Τσίπρα, με αφορμή το θέμα με τη «γάτα των Ιμαλαΐων», είχε προκαλέσει θόρυβο στο Διαδίκτυο. Τότε το ΠΑΣΟΚ είχε δημοσιοποιήσει μια φωτογραφία στην οποία απεικονιζόταν μια γάτα και προβαλλόταν το ακόλουθο σχόλιο: «Κε Τσίπρα, ό,τι κάνατε με το σκίσιμο των Μνημονίων τα ίδια θα κάνετε και με το σκίσιμο της διαπλοκής: θα σκίσετε τη γάτα».

Ο αναπλ. τομεάρχης Επικοινωνίας, Π. Παπαχατζής, μιλώντας στο «Secret» της εφημερίδας Παραπολιτικά, είπε ότι το ερώτημα που από την αρχή έπρεπε να απαντηθεί ήταν πώς γινόταν να «χτιστεί» αποτελεσματική επικοινωνία με το 1/20 του μπάτζετ -σε σχέση με τη Ν.Δ. και τον ΣΥΡΙΖΑ- και απέναντι σε δύο πολύ καλά οργανωμένους κομματικούς «στρατούς». «Δεν μπορείς να κάνεις σωστή πολιτική επικοινωνία χωρίς πολιτική πρόταση. Στο ΠΑΣΟΚ το ευτύχημα είναι ότι παράγουμε ουσιαστικό πολιτικό περιεχόμενο. Αποφασίσαμε λοιπόν να βγούμε στην αντεπίθεση προβάλλοντάς το με τολμηρό και διαφορετικό τρόπο, κινητοποιώντας τον κόσμο μας. Από τις αντιδράσεις φίλων και “εχθρών” φαίνεται ότι η στρατηγική αυτή αρχίζει να αποδίδει», πρόσθεσε.