Στα «Παραπολιτικά» της 4.2.2017 –δηλαδή μόλις μια εβδομάδα πριν- είχαμε επισημάνει ότι δεν περνάει απαρατήρητη η συνεχής πια επίθεση του συγκροτήματος Αλαφούζου («Καθημερινή» και «Σκάι») εναντίον του Προκόπη Παυλόπουλου και του Κώστα Καραμανλή. Όχι δηλαδή ότι ο Αλαφούζος έτρεφε ποτέ πραγματική συμπάθεια για τους Κώστα Καραμανλή και Προκόπη Παυλόπουλο, αλλά οι τελευταίες επιθέσεις εναντίον τους από το συγκρότημά του δεν κρύβει την εκ μέρους του Αλαφούζου στόχευσή τους, με τα γνωστά και μη εξαιρετέα δημοσιογραφικά «45άρια» του.

Πριν «στεγνώσει το μελάνι» των «Παραπολιτικών» η σημερινή, κυριακάτικη, «Καθημερινή» επανέρχεται, αυτή τη φορά με τον Στέφανο Κασιμάτη, ο οποίος και στο παρελθόν έχει πολλάκις πρωταγωνιστήσει στις κατά καιρούς «παραστάσεις» που σκηνοθετεί ο Αλαφούζος με τα μιντιακά μέσα του εναντίον του Κώστα Καραμανλή και τώρα κυρίως του Προκόπη Παυλόπουλου.

Τούτη τη φορά ο Αλαφούζος, μέσω Κασιμάτη που ούτως ή άλλως αρέσκεται να παριστάνει τον «βαθυστόχαστο» πολιτικό κ.λ.π. αναλυτή απευθυνόμενος συνήθως σε αδαείς, δεν διστάζει να διαστρέψει προκλητικά τα λεγόμενα από τον Προκόπη Παυλόπουλο και, παραπέρα, να του αποδώσει προθέσεις και στοχεύσεις που ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ούτε καν διανοήθηκε. Δηλαδή η «ανάλυση» Αλαφούζου-Κασιμάτη επιβεβαιώνει το συμπέρασμα «ράβδος στη γωνία, άρα βρέχει» ή καλλίτερα «από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα». Αλλά είπαμε, απευθύνονται σ’ όσους απόμειναν να διαβάζουν «Καθημερινή» -αλήθεια, γιατί δίνουν μόνοι τους την κυκλοφορία τους και πόσες είναι οι συνδρομές τους; -ή να ακούνε «Σκάι».

Ας δούμε λοιπόν πως οι Αλαφούζος-Κασιμάτης επιχειρούν αυτή τη φορά να «αποδομήσουν» τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Σε πρόσφατη επίσκεψή του στην Πρέβεζα, κατά την εορτή του Αγίου Χαραλάμπους, ο Προκόπης Παυλόπουλος τόνισε, για πολλοστή φορά, την αξία της αρχής της αλληλεγγύης για την συνοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το «λάθος» του κατά Αλαφούζο-Κασιμάτη ήταν να συνδέσει την αλληλεγγύη με τη ζωή και το μαρτύριο του Αγίου! Ποιος είδε τους Αλαφούζο-Κασιμάτη και δεν φοβήθηκε. Που κατέληξαν; Ακούστε: Αφού συχνά ο Προκόπης Παυλόπουλος συνδέει έννοιες όπως η αλληλεγγύη, η αγάπη κ.λ.π. με την συνοχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, άρα έννοιες που έχουν την «ατυχία» να βρίσκονται στο λεξιλόγιο του Χριστιανισμού και της Εκκλησίας, «αρνείται τεχνηέντως» τη διάκριση μεταξύ «πολιτείας του Θεού» και «πολιτείας των ανθρώπων».

Συνεπώς ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι, περίπου, ένας θρησκόληπτος σκοταδιστής που ξέρει να το κρύβει. Αλαφούζος και Κασιμάτης όμως δεν σταματούν εδώ. Πάνε πολύ πιο πέρα, δηλαδή στο ότι ο Προκόπης Παυλόπουλος κατά βάθος είναι κήρυκας της εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Δεν υπερβάλουμε καθόλου. Δείτε τι λένε καταλήγοντας οι Αλαφούζος και Κασιμάτης για τις απόψεις του Προέδρου της Δημοκρατίας περί αλληλεγγύης: «Ίσως να είναι χρήσιμη, πάντως, η σκέψη του ως φιλοσοφικό υπόβαθρο της εποχής που θα διαδεχθεί μια πιθανή –και απευκταία- έξοδο από το ευρώ και την Ευρώπη».

Εδώ θυμίζουμε και το εξής: Το ίδιο δεν κάνει πάντα ο Αλαφούζος, παίρνοντας μια λέξη του Προκόπη Παυλόπουλου και ερμηνεύοντάς τησ κατά το δοκούν ισχυριζόμενος ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Την ίδια τύχη κατά Αλαφούζο είχε μια φράση του Προκόπη Παυλόπουλου στο Άργος, πριν αρκετούς μήνες, για το νόμισμα. Είχε πει ότι στο επίκεντρο της Ευρώπης είναι ο άνθρωπος και όχι το νόμισμα.

Τότε είχε σπεύσει ο Αλαφούζος, με πολλά μαζί δημοσιογραφικά «45άρια» του, για να κολλήσει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας τη ρετσινιά του δραχμολάγνου, ούτε λίγο ούτε πολύ να τον κατατάξει στη ΛΑΕ του κ. Π. Λαφαζάνη. Περιμένουμε, «εναγωνίως», και άλλες επιθέσεις του Αλαφούζου κατά του Προέδρου της Δημοκρατίας. Το θέμα είναι γιατί το κάνει και ποιους εξυπηρετεί. Την απάντηση στο ερώτημα δίνει η γνωστή λαϊκή απορία: «Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια»; Ή μήπως στο Φάληρο;