«20 χρόνια πληρώναμε διόδια για δρόμους που δεν υπήρχαν λόγω των καρτέλ στον κατασκευαστικό κλάδο», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και το Νίκο Σαμοίλη ο Υφυπουργός υποδομών και Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης.

Υποστήριξε ότι «τα εγκαίνια στους Εθνικούς δρόμους έγιναν χωρίς να υπάρξει πλήρης ολοκλήρωση των νέων αυτοκινητοδρόμων, επειδή υπήρχε τελική ημερομηνία παράδοσης τον Απρίλιο από την Κομισιόν και κίνδυνος να επιστραφούν 8 δις ευρώ» και πρόσθεσε πως «από το ενάμιση δις ευρώ που διεκδικούσαν από το δημόσιο οι εργολάβοι πήραν τελικά μόνο 500 εκατομμύρια».

Για το μετρό της Θεσσαλονίκης σημείωσε πως «προχωράει πλέον κανονικά και είναι παρήγορο αυτό χαρακτηρίζοντας ότι τα καρτέλ αποτελούν μια από τις βαθιές αιτίες που υπάρχει και το οικονομικό πρόβλημα στην χώρα μας».

Παράλληλα παραδέχτηκε ότι έχουν δίκιο οι πολίτες να μιλούν για υπερτιμημένα πολλές φορές διόδια, αποδίδοντας το φαινόμενο στις συμβάσεις που είχαν υπογραφεί στο παρελθόν.