dgy7k2upexnldip5eqas
Πολιτική

Όλοι οι (media) άνθρωποι του Κυριάκου Μητσοτάκη

Ποια είναι τα στελέχη που έχουν αναλάβει την επικοινωνία του προέδρου της ΝΔ και την επαφή µε τα µέσα ενηµέρωσης.

Με όλο το στελεχιακό της δυναµικό σε εγρήγορση µπαίνει η Νέα ∆ηµοκρατία στην τελική ευθεία για τη µεγάλη πολιτική µάχη των ευρωεκλογών και των περιφερειακών εκλογών, καθώς αποµένουν µόλις 36 ηµέρες µέχρι την τριπλή κάλπη του Μαΐου. Ο στόχος είναι δεδοµένος και διακηρυγµένος: επικράτηση των «γαλάζιων» υποψηφίων και στις 13 Περιφέρειες της χώρας, καθώς και νίκη στην κάλπη των ευρωεκλογών µε τέτοια διαφορά που θα στείλει καθαρό µήνυµα «Φύγετε» προς την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Στο στρατηγείο της οδού Πειραιώς είναι διαρκείς οι συσκέψεις του Κυριάκου Μητσοτάκη για τη χάραξη της επικοινωνιακής πολιτικής µε το επιτελείο του (Κωνσταντίνος Ζούλας, Σοφία Ζαχαράκη, Γιάννης Μαστρογεωργίου, Κύρα Κάπη κ.ά.), που ασχολείται µε τα µίντια, και µε τους βασικούς του συµβούλους σε ζητήµατα επικοινωνίας: τον επικοινωνιολόγο Ευτύχη Βαρδουλάκη, τον πρώην πρόεδρο της ∆ράσης Θόδωρο Σκυλακάκη, τον συνεργάτη του για θέµατα στρατηγικού σχεδιασµού και επικοινωνίας, Τάκη Θεοδωρικάκο, και τον πρόεδρο της εταιρείας V&O, Θωµά Βαρβιτσιώτη.

Παράλληλα, συχνές είναι οι συναντήσεις και µε τους επιτελείς της διαφηµιστικής εταιρείας Frank & Fame, που θα αναλάβει το δηµιουργικό κοµµάτι της προεκλογικής καµπάνιας, αλλά και οι συσκέψεις µε τον Θοδωρή Λιβάνιο, που επιµελείται τη διαδικτυακή καµπάνια.

Οσο αυτά συµβαίνουν «εντός των τειχών», προς τα έξω, δηλαδή σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκποµπές, αλλά και σε δηµόσιες οµιλίες, η επικοινωνιακή στρατηγική της Νέας ∆ηµοκρατίας διαρθρώνεται σε τέσσερα επίπεδα. Στο πρώτο είναι ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης, που θα συνεχίσει τις συνεντεύξεις σε εθνικά και περιφερειακά Μέσα, τις οµιλίες και τις περιοδείες σε όλη τη χώρα, µε πρώτη στον νέο κύκλο περιοδειών τη Θήβα και τη Λιβαδειά σήµερα, οπότε και θα στηρίξει ενεργά την υποψηφιότητα του Φάνη Σπανού για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.

Σε δεύτερο επίπεδο είναι η εκπρόσωπος Τύπου, Σοφία Ζαχαράκη, ένα φρέσκο, συγκροτηµένο πρόσωπο, στο οποίο ποντάρουν πολύ ο κ. Μητσοτάκης και ο αναπληρωτής εκπρόσωπος, Γιάννης Μαστρογεωργίου, που έχει ένα κεντρώο και µετριοπαθές προφίλ. Αυτοί θα αντιπαρατίθενται στα τηλεοπτικά πάνελ µε τον ∆ηµήτρη Τζανακόπουλο, τη Ράνια Σβίγκου και τους άλλους επικοινωνιακούς παίκτες του Μαξίµου και της Κουµουνδούρου.

Περιοδείες

Σε τρίτο επίπεδο θα είναι οι 42 υποψήφιοι ευρωβουλευτές του κόµµατος, που θα οργώσουν τη χώρα και θα υποστηρίξουν την υποψηφιότητά τους και την καµπάνια της Νέας ∆ηµοκρατίας στα ΜΜΕ, µε τον περιορισµό, φυσικά, των εµφανίσεων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθµό εθνικής εµβέλειας είναι επιτρεπτές µέχρι δύο εµφανίσεις, ενώ επιτρέπονται µέχρι τρεις εµφανίσεις σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθµό τοπικής ή περιφερειακής εµβέλειας. Βούληση της Πειραιώς είναι να τις αξιοποιήσουν όλοι οι υποψήφιοι, καθώς θεωρούν ότι ένα από τα δυνατά σηµεία της προεκλογικής εκστρατείας της Νέας ∆ηµοκρατίας είναι η σαφής υπεροχή του ευρωψηφοδελτίου της σε πρόσωπα. «Είδατε ανθρώπους που ο καθένας τους έχει µια ξεχωριστή διαδροµή. Είδατε, κυρίως, ανθρώπους µε ποιότητα. Γιατί αυτό ξεχωρίζει τη Νέα ∆ηµοκρατία από τα υπόλοιπα κόµµατα», είπε χαρακτηριστικά ο Κυριάκος Μητσοτάκης την περασµένη Κυριακή, κατά την επίσηµη παρουσίαση του ευρωψηφοδελτίου του κόµµατος.

Σε τέταρτο επίπεδο –και ιδιαίτερα σηµαντικό, αφού δεν έχουν κανέναν περιορισµό πριν από τις ευρωεκλογές– είναι τα προβεβληµένα στελέχη του κόµµατος: οι δύο αντιπρόεδροι, Αδωνις Γεωργιάδης και Κωστής Χατζηδάκης, έµπειροι κοινοβουλευτικοί όπως ο Βασίλης Κικίλιας, η Ντόρα Μπακογιάννη, ο Μάκης Βορίδης, ο Νίκος ∆ένδιας, η Ολγα Κεφαλογιάννη, ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, η Νίκη Κεραµέως, ο Γιώργος Κουµουτσάκος, ο Γιάννης Βρούτσης, ο Κώστας Αχ. Καραµανλής και άλλοι, που θα πυκνώσουν τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές τους εµφανίσεις και τους διαξιφισµούς µε τους υπουργούς του ΣΥΡΙΖΑ στα πάνελ.

Παράλληλα, θα τους ανατεθούν και συγκεκριµένες περιφέρειες, στις οποίες θα περιοδεύουν, για να ενισχύουν και την υποψηφιότητα του εκάστοτε «γαλάζιου» διεκδικητή της Περιφέρειας. Τέλος, σε κάθε µεγάλη εκδήλωση ή συγκέντρωση υποψήφιου ευρωβουλευτή θα επιδιώκεται να είναι παρόντες ως οµιλητές και ένας ή δύο βουλευτές, ώστε να επιτυγχάνεται η µέγιστη δυνατή συσπείρωση.

Δημοσιεύθηκε στα Παραπολιτικά 20/4/2019