Έχει συνηθίσει να ακούει τον κόσμο να τον αποκαλεί «αιώνιο έφηβο», χωρίς όμως να το λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν εσωτερικά. «Μεγαλώνω όπως όλος ο κόσμος και δεν έχω πρόβλημα με την ηλικία μου. Στην καλλιτεχνική μου ωρίμανση έχω μια γεμάτη φαρέτρα θετικών επηρειών, αλλά και αρνητικών», εκμυστηρεύτηκε μιλώντας στη στήλη o Πασχάλης, και στον Γιάννη Ξυνόπουλο.

Από τον «Τρόπο», την πρώτη επιτυχία, μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει αρκετά στη δισκογραφία... «Έζησα στο πετσί μου τις αλματώδεις εξελίξεις, με την αγωνία για το αν θα μπορέσω να επικοινωνώ πλέον με τον ηλεκτρονικό τρόπο.

Έβλεπα με δέος και φόβο ένα τρένο να περνάει από μπροστά μου που έγραφε Ιnternet και κάποια στιγμή είπα ''θα ανέβεις επάνω, Πασχάλη, ή θα το βλέπεις μόνο να περνά''. Είμαι χαρούμενος που ζω την εποχή και μου δίνει δύναμη και αισιοδοξία για να συνεχίσω.

Με κάνει υπόχρεο στη νέα γενιά, που θέλει να μάθει για το παρελθόν και τα τραγούδια μου, και ακόμα πιο χαρούμενος που θα γνωρίσουν και το μέλλον μου».

Δεν ξέφυγε από την ποπ. Εύκολο; «Σε πρώτη ανάγνωση, ναι. Είναι αυτό που βλέπει όλος ο κόσμος. Το δύσκολο είναι αυτό που γνωρίζω εγώ από μέσα. Το πόση προσπάθεια χρειάστηκε προκειμένου να κρατήσω την πατρότητα της “ελληνικής ποπ μουσικής”. Με τους Olympians φέραμε ένα νέο είδος ελληνικής μοντέρνας μουσικής και πάνω σε αυτό πάτησαν οι μετέπειτα γενιές της ποπ και της ροκ, που έχει ως στοιχεία τον ρυθμό και το βλέμμα της προς τη Δύση».

Πώς αισθάνεται με τον κορονοϊό; Φοβάται; «Φοβάμαι κατά 70% και κατά 30% αισιοδοξώ. Ζω κι εγώ σε αυτή την ανευθυνότητα που διακρίνει πάρα πολλούς που πιστεύουν ότι “εμένα δεν θα με πιάσει”. Ανησυχώ, αλλά τηρώ τους κανόνες».

Πώς βλέπει τον χειμώνα επαγγελματικά; «Σκούρο, χλωμό έως μαύρο, παρόλο που ως χαρακτήρας είμαι γενικά αισιόδοξος. Ίσως αύριο ο κορονοϊός πάψει να υπάρχει. Μπορεί να ακούγεται αφελές, αλλά όχι απίθανο. Σε σχέση με τις συναυλίες είναι πολύ κρίμα, αλλά υπάρχει και το Ιnternet.

Δεν ήμουν ποτέ υπέρ των συναυλιών μέσα από το Διαδίκτυο, αλλά έγινε κι αυτό το Πάσχα. Το δοκίμασα από το σπίτι μου και είχε σχετική απήχηση».

Η κουβέντα μας πηγαίνει και στην κυκλοφορία του νέου του τραγουδιού, «Ή εσύ ή εγώ». «Η αλήθεια είναι ότι η Ζήνα υπογράφει τη μουσική, την ενορχήστρωση και την παραγωγή, όλο το πακέτο. Εγώ υπογράφω μόνο τους στίχους και την ερμηνεία. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και υπερήφανος», λέει αποκαλύπτοντας πως η κόρη του Ζήνα δραστηριοποιείται στο εξωτερικό. «Μένει στο Μπορντό της Γαλλίας και γράφει μουσικές για τον κινηματογράφο, την τηλεόραση και κάνει δικές της δισκογραφικές δουλειές με ένα μουσικό είδος που θα το χαρακτήριζα σημερινό-κλασικό».



Αναφέρεται και στη Χαρούλα Αλεξίου και στην απόφασή της να σταματήσει να τραγουδάει. «Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την απόφασή της. Την άκουσα που είπε ότι αλλάζει ρότα και βρίσκει διέξοδο στο θέατρο. Με συγκίνησε ιδιαίτερα, γιατί ένας καλλιτέχνης μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να μην μπορεί να συνεχίσει αυτό που έκανε χρόνια και λάμβανε την αγάπη και την αναγνώριση του κόσμου, αλλά η καλλιτεχνική του φύση δεν τον αφήνει να παροπλιστεί.

Αν πάω να τη δω στο θέατρο, θα σηκωθώ όρθιος για να τη χειροκροτήσω». Τέλος, για τις εμφανίσεις του μας εκμυστηρεύεται ότι θα τον δούμε πολύ σύντομα πάνω στη σκηνή, στις 27 Οκτωβρίου, στον Άλιμο, στο «Rock Avenue».

*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «Παραπολιτικά»

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη paschalis arvanitidis (@arvanitidispaschalis) στις