Νέο καλλιτεχνικό πρόγραμμα ανακοίνωσε εχτές το θέατρο Μπέλλος για την Άνοιξη 2024. Η νέα αυτή σκηνή που άνοιξε πριν δύο χρόνια προχωράει με νέες, αλλά και παλιότερες επιτυχημένες παραγωγές.  

«Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα»

του Ματέι Βίζνιεκ

Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00 και Κυριακή στις 18:00
Προπώληση εισιτηρίων: https://www.more.com/theater/i-leksi-proodos-sto-stoma-tis-miteras-mou-ixo/ 

Η ομάδα The Young Quill, παρουσιάζει στο θέατρο Μπέλλος -του οποίου έχει αναλάβει από πέρυσι την καλλιτεχνική διεύθυνση- το έργο του σύγχρονου Ρουμάνου συγγραφέα Ματέι Βίζνιεκ «Η λέξη πρόοδος στο στόμα της μητέρας μου ηχούσε πολύ φάλτσα» σε σκηνοθεσία Αικατερίνης Παπαγεωργίου.

Μία επιλογή καθόλου τυχαία, καθώς μετά την επιτυχημένη πρώτη χρονιά (2022-2023) επαναλειτουργίας του ιστορικού θεάτρου της Πλάκας, η οποία ήταν αφιερωμένη στη σύγχρονη ελληνική δραματουργία, η ομάδα επέλεξε ο φετινός καλλιτεχνικός προγραμματισμός να εστιάσει σε ελληνικά και ξένα έργα που γράφτηκαν τον 21ο αιώνα.

Ο Ματέι Βίζνιεκ γράφει το έργο του αυτό στις αρχές του 2000 θέτοντας το νευραλγικό ερώτημα: Τι θεωρούμε «πρόοδο» τον 21ο αιώνα και τι γίνεται με την «ανθρώπινη ψυχή» όταν βάλλεται από εθνικές έριδες, ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και διεθνή οικονομικά συμφέροντα;

Παίζουν (αλφαβητικά): Αλέξανδρος Βάρθης, Τάσος Λέκκας, Μάνια Παπαδημητρίου, Δημήτρης Πετρόπουλος, Ελίζα Σκολίδη

«Αριστερόχειρες»

της Νεφέλης Μαϊστράλη

3ος χρόνος

aristeroxeires


Κάθε Σάββατο στις 18.00 και Κυριακή στις 21.00
Προπώληση εισιτηρίων: https://www.more.com/theater/aristeroxeires-1/ 

Οι «Αριστερόχειρες» είναι ένα έργο ανθρωποκεντρικό και βαθιά αλληγορικό. Βασισμένο σε αληθινά ιστορικά γεγονότα που έλαβαν χώρα την περίοδο του Ελληνικού Εμφυλίου, διαπραγματεύεται την έννοια της συλλογικής μνήμης ενός λαού που αρνείται να κοιτάξει κατάματα το παρελθόν του και επιμένει να επαναλαμβάνει τα λάθη του. Με αφορμή τα Ιδρύματα που ίδρυσε η Βασίλισσα Φρειδερίκη προκειμένου να κερδίσει έδαφος έναντι των αντιπάλων της και να ενισχύσει την επιρροή της στην διακυβέρνηση της χώρας, έρχονται στο φως ιστορίες παιδιών που γεννήθηκαν μέσα στην αιματηρή εμφυλιακή σύρραξη και εργαλειοποιήθηκαν στα χέρια της επικρατούσας εξουσίας.

Η παράσταση επιχορηγήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και παρουσιάστηκε την σεζόν 2021-2022 στη σκηνή Ωμέγα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά,την επόμενη σεζόν 2022-2023 στο θέατρο Μπέλλος και επιστρέφει για 3η χρονιά για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Ζερίτης 
Παίζουν: Ελένη Βλάχου, Τάσος Δημητρόπουλος, Χάρης Κρεμμύδας, Νεφέλη Μαϊστράλη, Πάνος Τοψίδης
Ακούγεται ο Σταύρος Γιαννουλάδης και η Ευαγγελία Καρακατσάνη.



«Μαύρη Μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν»

του Γιάννη Αποσκίτη

Πρεμιέρα: 5 Φεβρουαρίου 2024

mavrh_mageia


Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15
Προπώληση εισιτηρίων: https://www.more.com/theater/mauri-mageia-i-ase-tous-nekrous-na-pethanoun/ 

Ο Κωνσταντίνος Χελιδόνης, ένας ξεχασμένος τηλεοπτικος σταρ μιας οικογενειακής σειράς του ‘90, δέχεται επίσκεψη από τρεις δημοσιογράφους με αφορμή τον πρόσφατο θάνατο της μητέρας του. Επιτέλους, μια ευκαιρία για να βρεθεί ξανά στο προσκήνιο- αυτοί όμως έχουν ένα άλλο, σατανικό σχέδιο στο μυαλό τους.

Το έργο «Μαύρη Μαγεία ή Άσε τους νεκρούς να πεθάνουν» είναι το δεύτερο έργο του συγγραφέα και σκηνοθέτη Γιάννη Αποσκίτη, μετά τους «Προβοκάτορες».

Μια εφιαλτική φαρσοκωμωδία η οποία διαπραγματεύεται τα προβλήματα της ελληνικής σκληροπυρηνικής οικογένειας και την «διεστραμμένη» ενηλικίωση της γενιάς των millennials, που μεγαλώνοντας με το όνειρο μιας βέβαιης «συνταγής επιτυχίας», με ένα «σίγουρο μέλλον» που κατακρημνίστηκε, και κάνοντας αυτό που διδάχθηκαν πως είναι σωστό, κατέληξαν να κοιτούν με αμηχανία την ιστορία να τους προσπερνά με ιλιγγιώδη ταχύτητα, σε έναν κόσμο που φαντάζει όλος λάθος.

Κείμενο – Σκηνοθεσία : Γιάννης Αποσκίτης
Παίζουν οι: Νίκος Γιαλελής, Γιώργος Κατσής, Ελένη Κουλογιάννη, Κωνσταντίνος Πλεμμένος


rodez

«Η Mουγγή Kαμπάνα»

του Θανάση Τριαρίδη

Πρεμιέρα 1 Απριλίου 2024

Κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 21:00

Σε μιαν απέραντη έρημη πολιτεία στέκεται μια αλλόκοτη εκκλησία με μια τεράστια, ακόμη πιο αλλόκοτη σκοτεινή καμπάνα που έχει το χρώμα του σκοτωμένου αίματος. Όσο κι αν τραβάς τη γλώσσα της κανένας ήχος δεν βγαίνει πια. Όλα ξεκίνησαν το 1191 μετά τον Χριστό, κι ακόμα συνεχίζουν…

Πρόκειται για ένα διήγημα γραμμένο από τον συγγραφέα το 2003 με μια θεματική πιο επίκαιρη από ποτέ. Πώς η εξουσία αλλάζει ή μετακινεί τις αποφάσεις των ανθρώπων και πώς τελικά αλλάζει τον ίδιο τον άνθρωπο; Μπορεί κανείς να παραμείνει ηθικά ακέραιος κρατώντας την εξουσία στα χέρια του; Το καλό φαίνεται να συνυπάρχει με το κακό και με την πρώτη ευκαιρία το ένα υπερκεράζει το άλλο. Με όχημα τις πανδημίες, τον ρατσισμό και τις γενοκτονίες ο συγγραφέας ξεδιπλώνει τελικά την σαθρότητα της πολιτικής εξουσίας.

Μια παράσταση με τέσσερις ηθοποιούς, συνεχώς επί σκηνής, με εργαλεία το σώμα τους, τη φωνή τους, τα κοστούμια και ένα σκηνικό που θα «μεταμορφώνεται» στον χώρο έτσι ώστε να εξυπηρετεί την σκηνική αφήγηση. Η πρωτότυπη μουσική θα παράγεται ζωντανά στην σκηνή και θα είναι επηρεασμένη από δημοτικά τραγούδια, ψαλμούς και μοιρολόγια.

Σκηνοθεσία: Μάριος Κρητικόπουλος
Ερμηνεία: Σόνια Καλαϊτζίδου, Μάριος Κρητικόπουλος, Ανθή Σαββάκη, Ηλέκτρα Σαρρή


Θέατρο «Μπέλλος»: Κέκροπος 1, Πλάκα – Ακρόπολη
Πληροφορίες: 210 3229889 & 6948230899 & 6979111413
https://theatrompellos.gr