Τεράστια βέβαια ήταν τα οφέλη που αποκόμισε και ο Μαραθώνιος Αθήνας, ο Αυθεντικός. Ο ΣΕΓΑΣ φρόντισε και έδωσε βροντερό παρών με το μπλουζάκι που υποδέχτηκαν και φόρεσαν με ενθουσιασμό όλοι οι σύνεδροι και εμπλεκόμενοι στην διοργάνωση που έφερε το νέο λογότυπο του Αυθεντικού Μαραθωνίου οι οποίοι μαζί με τις καλύτερες αναμνήσεις πήραν μαζί τους και τον Μαραθώνιο της Αθήνας.
Οι 850 και πλέον ταξιδιωτικοί bloggers και συγγραφείς που συμμετείχαν έδωσαν ραντεβού για την επόμενη διοργάνωση, δηλώνοντας με κάθε τρόπο ότι φεύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις από την ελληνική πρωτεύουσα.

Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο στο twitter και μόνο οι επίσημες ετικέτες (hashtags) #ΤΒΕΧATHENS & #THISISATHENS από 20 ως και 27 Οκτωβρίου «διαβάστηκαν» (reach) από περισσότερους από 11,7 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες (unique users) και συγκέντρωσαν περισσότερες από 68.086.915 προβολές (impressions) μέσα από 14.500 αναφορές από περισσότερους από 3.400 διαφορετικούς χρήστες.

Το μήνυμα ότι η Αθήνα είναι ένας σύγχρονος, ασφαλής και πολυδιάστατος τουριστικός προορισμός, με μοναδικά πολιτιστικά, ιστορικά και φυσικά χαρακτηριστικά, διαχέεται διεθνώς με ανεπανάληπτο τρόπο.