Το Grand Prix του Μπαχρέιν φανέρωσε στον κόσμο της Formula 1 μια... αναμενόμενη εικόνα. Ο Μαξ Φερστάπεν σε έναν δικό του γαλαξία, ο Σέρχιο Πέρεζ πιο κοντά στους πίσω παρά στον Ολλανδό, η Ferrari δεύτερη δύναμη και οι Mercedes με τις McLaren να μάχονται για την τρίτη θέση των κατασκευαστών, με την Aston Martin να κλείνει την πεντάδα. Το μόνο σενάριο που περιμέναμε να δούμε ήταν η συμπεριφορά του Κάρλος Σάινθ και της ομάδας του προς εκείνον.

Ο Ισπανός πιλότος απέδειξε από τον πρώτο κιόλας αγώνα ότι φέτος δεν θα είναι παίκτης ομάδας. Ο Ισπανός δεν περίμενε καν να ακούσει τι θα του πει η ομάδα του και βούτηξε στα φρένα να προσπεράσει τον ευάλωτο λόγω προβλήματος στα φρένα, Σαρλ Λεκλέρ. Η Ferrari έδειξε την προτίμησή της στον Μονεγάσκο πιλοτο βάζοντάς τον νωρίτερα στα pits για να βγει μπροστά, κάτι που όντως συνέβη, όμως ο Σάινθ επιτέθηκε ξανά και με συνοπτικές διαδικασίες πέρασε ξανά τον teammate του. Λίγο αργότερα εμπέρδεψε και με τον Ράσελ και κυνήγησε μέχρι τέλους τον δεύτερο Σέρχιο Πέρεζ.

Ο μοναχικός Σάινθ στο βάθρο του Μπαχρέιν και η... απούσα Ferrari

Αυτή η εξέλιξη ίσως κακοφάνηκε στους ανθρώπους της Ferrari, οι οποίοι όμως τα ήθελαν και τα έπαθαν. Η Scuderia είχε στο Parc Ferme ελάχιστα μέλη της να περιμένουν τον Ισπανό ο οποίος έψαχνε ανθρώπους της ομάδας.

Καλά που ήταν και ο πατέρας του δηλαδή, να του πει "Κάρλος εδώ είναι δύο μηχανικοί".

Στις δηλώσεις του ο Σάινθ ανέφερε πως φέτος το μόνο που ζήτησε από την ομάδα είναι να έχει ένα μονοθέσιο με το οποίο θα μπορεί να προσπερνά κόσμο στην πίστα. "Αρκετή άμυνα έπαιξα τα τελευταία χρόνια", είπε χαρακτηριστικά, κάτι που αποδεικνύει πως φέτος ο Ισπανός θα έχει για πρώτη ίσως φορά στην καριέρα του τον ρόλο του... επαναστάτη. 

Το κίνητρο του Σάινθ να αποδείξει ότι ανήκει στην κορυφή και ο... επαναστάτης που μπορεί να σταματήσει το 1-2 της Red Bull

Προφανώς και τα προβλήματα του Σαρλ Λεκλέρ στα φρένα εμπόδισαν να δούμε και την πραγματική εικόνα του Μονεγάσκου με το μονοθέσιο της Ferrari, το οποίο μοιάζει να είναι εμφανώς η δεύτερη δύναμη του grid. Οι μάχες Λεκλέρ και Σάινθ ίσως είναι το μοναδικό ενδιαφέρον κομμάτι της σεζόν αφού team orders δεν υπάρχουν και οι δύο πιλότοι θα μάχονται μεταξύ τους στα ίσα. Όχι πως όταν υπήρχαν team orders η Ferrari έκανε και τίποτα, αλλά πλέον και να θέλει δεν θα μπορεί.

Το κίνητρο του Κάρλος Σάινθ να αποδείξει σε όλο το grid ότι αξίζει να βρίσκεται σε κορυφαίο μονοθέσιο, ίσως είναι και η μόνη απειλή που μπορεί να νιώσει η Red Bull, όσον αφορά το 1-2 στο πρωτάθλημα των πιλότων. Το... 1 είναι σίγουρο τόσο σε οδηγούς όσο και σε κατασκευαστές καθώς ο Μαξ Φερστάπεν είναι και φέτος σε άλλον γαλαξία. Το... 2 όμως του Σέρχιο Πέρεζ μοιάζει ιδιαίτερα επισφαλές, ειδικά από τη στιγμή που ο Μεξικανός καταλαβαίνει πως οι πιθανότητες παραμονής του στους "Ταύρους" είναι λίγες.

Ο Σάινθ, λοιπόν, βλέπει πως οι ανοιχτές θέσεις σε κορυφαίες ομάδες του grid είναι ορθάνοιχτες. Τόσο η θέση της Mercedes δίπλα στον Ράσελ όσο και εκείνη της Red Bull δίπλα στον Φερστάπεν. Και οι δύο αυτές θέσεις θα είναι αρχικά για ρόλο ξεκάθαρου "νούμερο 2", όμως και στο Μαρανέλο ως δεύτερος πιλότος πήγε. Άσχετα αν τις δύο από τις τρεις χρονιές τερμάτισε πάνω από τον Λεκλέρ. Τέλος, υπάρχει πάντα και το πρότζεκτ της Audi που αναμένεται το 2026. 

Σε κάθε περίπτωση, ο "Smooth Operator" αγωνίζεται φέτος αποκλειστικά για τον εαυτό του, την οικογένειά του, τους φίλους τόσο του ίδιου όσο και της Ferrari (δεν είναι δα και πολλοί αυτοί που συμφωνούν με την έλευση Χάμιλτον το 2025) και κυρίως, το επόμενο συμβόλαιό του. Αυτός ο συνδυασμός φτιάχνει έναν αγριεμένο Ισπανό που μπορεί να είναι το πρόσωπο της χρονιάς μαζί με τον... αιώνιο πρώτο Μαξ Φερστάπεν.