Tο συγκινητικό αντίο του Φαλ στον Ολυμπιακό: "Tιμή μου να φοράω αυτή τη φανέλα, πετύχαμε τόσα πολλά μαζί"
"Δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα"
"Μετά από ένα αξέχαστο κεφάλαιο με τον Ολυμπιακό, ήρθε η ώρα να προχωρήσω. Το να φοράω αυτή τη φανέλα, να εκπροσωπώ αυτόν τον σύλλογο και να μπαίνω στο γήπεδο για αυτόν τον οργανισμό ήταν τιμή μου", ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μουστάφα Φαλ.
Έπειτα από πέντε χρόνια κοινής πορείας με όμορφες στιγμές, δυσκολίες με τραυματισμούς και τεράστιες επιτυχίες-με πιο πρόσφατη εξ' αυτών την κατάκτηση της Euroleague-Ολυμπιακός και Μουστάφα Φαλ ακολουθούν χωριστούς δρόμους, με τον Γάλλο σέντερ που δέθηκε και με το... παραπάνω με την ερυθρόλευκη οικογένεια και τους οπαδούς της, να μιλά με λόγια καρδιάς και να αποχαιρετά με συγκινητικό τρόπο την ομάδα με την οποία στέφθηκε πρωταθλητής Ευρώπης.
Διαβάστε: Ο Εβάν Φουρνιέ το 'πε και το έκανε: Τήρησε το στοίχημα με τον μπαρμπέρη του και έβαψε κόκκινα τα γένια του (Βίντεο)
Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους όσους εργάζονται καθημερινά για να κάνουν αυτόν τον σύλλογο αυτό που είναι. Ήμουν τυχερός που περιβάλλομαι από απίστευτους ανθρώπους σε όλο αυτό το ταξίδι και είμαι ευγνώμων για τον καθένα από αυτούς.Και στους οπαδούς του Ολυμπιακού: σας ευχαριστώ για όλα. Σας ευχαριστώ για την αγάπη, την ενέργεια και την υποστήριξη που μου δώσατε σε κάθε βήμα. Ήσασταν εκεί στις καλύτερες και στις πιο δύσκολες στιγμές, και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου από την αρχή", ανέφερε στη λεζάντα ο Γάλλος σέντερ.
Διαβάστε: Ο Εβάν Φουρνιέ το 'πε και το έκανε: Τήρησε το στοίχημα με τον μπαρμπέρη του και έβαψε κόκκινα τα γένια του (Βίντεο)
"Κερδίσαμε τίτλους, γιορτάσαμε τεράστιες νίκες" - To αντίο του Φαλ στον Ολυμπιακό
Η ανάρτηση του Μουστάφα Φαλ στο Instagram ήταν συγκινητική και φυσικά δέχθηκε καταιγισμό σχολίων από τους οπαδούς του Ολυμπιακού. "Μετά από ένα αξέχαστο κεφάλαιο με τον Ολυμπιακό, ήρθε η ώρα να προχωρήσω. Το να φοράω αυτή τη φανέλα, να εκπροσωπώ αυτόν τον σύλλογο και να μπαίνω στο γήπεδο για αυτόν τον οργανισμό ήταν τιμή μου από την πρώτη μέρα. Πετύχαμε τόσα πολλά μαζί. Κερδίσαμε τίτλους, γιορτάσαμε τεράστιες νίκες και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μείνουν για πάντα. Η κατάκτηση του πιο πρόσφατου τίτλου Euroleague στην ιστορία του Ολυμπιακού είναι κάτι για το οποίο θα είμαι πάντα περήφανος.Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους όσους εργάζονται καθημερινά για να κάνουν αυτόν τον σύλλογο αυτό που είναι. Ήμουν τυχερός που περιβάλλομαι από απίστευτους ανθρώπους σε όλο αυτό το ταξίδι και είμαι ευγνώμων για τον καθένα από αυτούς.Και στους οπαδούς του Ολυμπιακού: σας ευχαριστώ για όλα. Σας ευχαριστώ για την αγάπη, την ενέργεια και την υποστήριξη που μου δώσατε σε κάθε βήμα. Ήσασταν εκεί στις καλύτερες και στις πιο δύσκολες στιγμές, και αυτό είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Με κάνατε να νιώσω σαν στο σπίτι μου από την αρχή", ανέφερε στη λεζάντα ο Γάλλος σέντερ.
En