Μεχντί Ταρέμι για την παρουσία του Ιράν στο Μουντιάλ 2026: "Είναι ξεκάθαρο πως δεν είμαστε ευπρόσδεκτοι εδώ"
Τι δήλωσε ο αρχηγός της Εθνικής
Ο αρχηγός της Εθνικής Ιράν και παίκτης του Ολυμπιακού, Μεχντί Ταρέμι, εξέφρασε για μια ακόμη φορά τα παράπονα του σχετικά με την αντιμετώπιση της αποστολής κατά την διάρκεια του Μουντιάλ 2026.
Ο Μεχντί Ταρέμι, δεν άντεξε και για μια ακόμη φορά λόγω της αντιμετώπισης που δέχεται η Εθνική ομάδα του Ιράv κατά την διάρκεια του Μουντιάλ 2026, οπού αναγκάζεται να ταξιδεύει για κάθε παιχνίδι από το Μεξικό στις ΗΠΑ, έχοντας ένα πολύ μικρό παράθυρο ώστε να προετοιμαστεί κατάλληλα για τα παιχνίδια του.
Διαβάστε: Μουντιάλ 2026: Από τον παράδεισο στην κόλαση το Ιράν μέσα σε τρία λεπτά! (Βίντεο)
Αυτές οι δηλώσεις του αρχηγού της Εθνικής του Ιράν, έρχονται μετά και την ισοπαλία (1-1) της ομάδας κόντρα στην Αίγυπτο, που τους έφερε στην τρίτη θέση του ομίλου, ενώ ακόμα περιμένουν να μάθουν αν θα βρίσκονται στις οκτώ καλύτερες τρίτες της διοργάνωσης.
Οι δηλώσεις του Μεχντί Ταρέμι
"Η FIFA πρέπει να λύσει όλα τα προβλήματα εδώ, αλλά δυστυχώς δεν τα έχει καταφέρει από την αρχή", δήλωσε ο Ταρεμί στους δημοσιογράφους.
Πρόσθεσε ότι ο πρόεδρος της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο, είχε επισκεφθεί τα αποδυτήρια της εθνικής ομάδας του Ιράν μετά τον πρώτο της αγώνα και τους είπε: "Είναι μόνο η αρχή". Ωστόσο, η φάση των ομίλων ολοκληρώνεται αύριο και ακόμη δεν έχουμε εδώ το προσωπικό που είναι υπεύθυνο για την υλικοτεχνική μας υποστήριξη".
Ο επιθετικός του Ολυμπιακού συνέχισε: "Πώς είναι δυνατόν να πρέπει πάντα να ταξιδεύουμε στην Τιχουάνα; Αγαπάμε τον λαό του Μεξικού. Αγαπάμε την Τιχουάνα, είναι μια υπέροχη πόλη και οι άνθρωποί της είναι πολύ ταπεινοί. Τους αγαπάμε. Όμως, ως επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, σε μια επαγγελματική διοργάνωση, αυτό δεν είναι σωστό."
Υποστήριξε επίσης ότι η παρουσία του Ιράν στη διοργάνωση φαίνεται πλέον να μην είναι επιθυμητή, παρότι η ομάδα εξακολουθεί να έχει πιθανότητες να προκριθεί στη φάση των "32", εφόσον τα αποτελέσματα των αγώνων του ομίλου το Σάββατο τη ευνοήσουν.
Ο Ταρεμί κατέληξε: "Ποιος θέλει να μας βοηθήσει; Ποιος; Αν θέλουν να αποκλειστούμε, εντάξει, ας αποκλειστούμε, ας φύγουμε. Αλλά αυτό δεν είναι δίκαιο."
En