Η θεματολογία με την οποία καταπιάστηκε η Νέα Δημοκρατία στο πρώτο από τα προσυνέδριά της ενόψει του συνεδρίου που θα γίνει τον Δεκέμβριο είναι ένα θετικό δείγμα ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αντιλαμβάνεται τι είναι αυτό που πρέπει να πει στους πολίτες. Και πως η εποχή της αντιπολίτευσης με κύριο αντικείμενο τι είπαν και τι τελικά έκαναν ο Αλέξης Τσίπρας και η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ ασφαλώς και δεν πρέπει να ξεχαστεί, αλλά δεν φτάνει για να κερδίσεις κόσμο κι εκλογές.

Η κοινωνία απαιτεί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης και κυρίως από τη Νέα Δημοκρατία, που αποτελεί τον κεντρικό πυλώνα της, συγκεκριμένες θέσεις για συγκεκριμένα προβλήματα. Η επιλογή να ασχοληθεί με το θέμα της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας και της στήριξης των επιχειρήσεων με φορολογικά κίνητρα και μείωση του μη μισθολογικού κόστους είναι μια πρώτη απάντηση στις αγωνίες εκατομμυρίων πολιτών.

Στο συγκεκριμένο προσυνέδριο δεν μίλησαν μόνο ο αρχηγός του κόμματος και επιφανή στελέχη της Νέας Δημοκρατίας. Πήραν τον λόγο και τοποθετήθηκαν εκπρόσωποι πετυχημένων επιχειρήσεων. Κι εξήγησαν στους παριστάμενους πώς κατάφεραν να τις διατηρήσουν και να τις αναπτύξουν ακόμα και στις πολύ δύσκολές οικονομικές συνθήκες των μνημονιακών χρόνων. Τοποθετήθηκαν επίσης άνθρωποι που αντικείμενό τους είναι η αντιμετώπιση της ανεργίας και η αύξηση της απασχόλησης και των θέσεων εργασίας.

Τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν θα αποτελέσουν τη μαγιά για τις συγκεκριμένες προτάσεις του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης που θα δίνουν απαντήσεις στην αγωνία ανέργων, νέων και μεγαλύτερων σε ηλικία. Αλλά και μικρών και μεγαλύτερων επιχειρηματιών που το τέρας της υπερφορολόγησης δεν τους επιτρέπει να αναπτυχθούν. Κι όλα αυτά, όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν στη Νέα Δημοκρατία, θα γίνουν με σαφές πλαίσιο αλλά και χρονικό ορίζοντα για την εφαρμογή τους.

Αν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης πορευτεί σε αυτό τον δρόμο, τότε έχει πολύ σοβαρές πιθανότητες να πείσει ακόμα μεγαλύτερα κομμάτια του πληθυσμού ότι αποτελεί τη μοναδική εναλλακτική στην πορεία φτωχοποίησης της κοινωνίας που ο ΣΥΡΙΖΑ την αξιοποιεί για να φτιάξει εκλογική πελατεία μέσω επιδοματικών πολιτικών. Αδιαφορώντας αν με τη μέθοδο αυτή τινάζει στον αέρα την οικονομία και μακροπρόθεσμα δυναμιτίζει κι αυτές τις ίδιες τις επιδοματικές πολιτικές.

Μόνο με σαφείς και ρεαλιστικές προτάσεις για πραγματικά καθημερινά προβλήματα, όπως η ανεργία και η υπερφολόγηση, η πρωτιά της Νέας Δημοκρατίας που καταγράφεται δημοσκοπικά μπορεί να μετατραπεί σε μεγάλο πλειοψηφικό ρεύμα. Αυτός είναι ο ένας και μοναδικός δρόμος για ένα κόμμα που απευθύνεται σε μια κοινωνία ταλαιπωρημένη από την πολυετή κρίση αλλά και δύσπιστη απέναντι στην πολιτική και τους πολιτικούς.