Δήμος Πάτρας: Άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε, για το νοσοκομείο παίδων "Καραμανδάνειο"
Τιέγραψε η “δημοτική αρχή της Πάτρας” στο “σχόλιό” της
Ο δήμαρχος δεν εμφανίστηκε χθες και "άφησε" την "δημοτική αρχή" της πόλης να επιτεθεί φραστικά στον Άδωνι Γεωργιάδη
Αλλά η δημοτική αρχή της Πάτρας, η οποία πρόσκειται στο ΚΚΕ, το έριξε στο… καλαματιανό. Ιδού πως απάντησε, μεταξύ άλλων, στην έκκληση του Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος, να θυμίσουμε, είχε δώσει τεράστια μάχη κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης και των μνημονίων για την χώρα μας, προκειμένου να μην κλείσει το “Καραμανδένειο”. Και το πέτυχε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Γράφει η “δημοτική αρχή της Πάτρας” στο “σχόλιό” της:
“Η ενίσχυση του Δημόσιου Συστήματος Υγείας, οι αξιοπρεπείς μισθοί των γιατρών και του υγειονομικού προσωπικού αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά πως δεν είναι προτεραιότητα της Κυβέρνησης.
Ο Υπουργός Υγείας δήλωσε πως το Υπουργείο Υγείας δεν μπορεί να θεσπίσει κίνητρα για τους γιατρούς του Καραμανδανείου, γιατί πρέπει να θεσπίσει για ολόκληρη τη χώρα. Έτσι καλεί το Δήμο Πατρέων να το πράξει για τους γιατρούς της Πάτρας!
Όμως το υγειονομικό προσωπικό του Δημόσιου Συστήματος Υγείας ζητά να αμείβεται με αξιοπρέπεια και να δουλεύει σε ανθρώπινες συνθήκες, αυτό είναι το μεγαλύτερο «κίνητρο» για κάθε εργαζόμενο και αυτό είναι ευθύνη του κράτους να το εξασφαλίζει”...
Καταλάβατε; Δεν προτίθεται Η “δημοτική αρχή της Πάτρας” να θεσπίσει οικονομικά κίνητρα για γιατρούς. Ο δήμαρχος, κ. Πελετίδης, όμως, ο οποίος φαίνεται ότι γνωρίζει με ποιον τρόπο ακριβώς μεθερμηνεύεται το “σχόλιο της δημοτικής αρχής της Πάτρας για τις δηλώσεις του υπουργού Υγείας”, δεν εμφανίστηκε λεπτό κατά τη χθεσινή ημέρα και άφησε την… “δημοτική αρχή” της πόλης να “βγάλει τα κάστανα από την φωτιά”.
En