Πέντε καλοκαιρινά γλυκά με ελάχιστες θερμίδες
ice_cream_2
Ζωή

Πέντε καλοκαιρινά γλυκά με ελάχιστες θερμίδες

Νόστιμες προτάσεις για να απολαύσετε το γλυκό σας χωρίς και το καλοκαίρι

1. Γιαούρτι με μέλι, κομμάτια ροδάκινου και φράουλες. Δροσιστικό, γλυκό και πεντανόστιμο. Μπορείτε μάλιστα να επιλέξετε ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά και να περιοριστείτε σε 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι.

2. Παγωτό μπανάνα. Χωρίς παγωτό θα σας αφήναμε; Για 4 μερίδες θα χρειαστείτε 8 μπανάνες ώριμες, 2 κουταλιές μέλι και 4 κουταλιές γιαούρτι. Καθαρίζετε τις μπανάνες και τις κόβετε σε ροδέλες πάχους 3-4 χιλ. Τις απλώνετε καλά σε ένα ταψί. Για να μην κολλήσουν μεταξύ τους τις απλώνετε σε πολλές σειρές και ανάμεσά τους βάζετε μεμβράνη. Τις βάζετε στην κατάψυξη για τουλάχιστον 10 ώρες. Μόλις παγώσουν τις χτυπάτε σε δόσεις στο μούλτι. Οταν οι μπανάνες γίνουν μικρά κομμάτια προσθέτετε το μέλι για να δέσει το παγωτό σας και συνεχίζετε το χτύπημα. Το παγωτό είναι έτοιμο όταν οι μπανάνες γίνουν μια νόστιμη μαστιχωτή μάζα. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να προσθέσετε γιαούρτι και να χτυπήσετε το μείγμα 5 δευτερόλεπτα ακόμα. Το βάζετε σε μπολ και σερβίρετε. Αν κάνετε μεγαλύτερη δόση, το διατηρείτε στην κατάψυξη.

3. Παγωτό γιαούρτι με σοκολάτα. Για 10-15 μερίδες θα χρειαστείτε 750γρ. άπαχο γιαούρτι, 75 ml θυμαρίσιο μέλι, 150 γρ. ψιλοκομμένα καρύδια και 2 κ.σ τρίμματα σοκολάτας. Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατέψτε το γιαούρτι, το μέλι και το τρίμμα της σοκολάτας. Στη συνέχεια βάλτε το στο ψυγείο μέχρι να παγώσει καλά. Εάν έχετε στην διάθεσή σας παγωτομηχανή, βάλτε το μείγμα στην παγωτομηχανή. Διαφορετικά παγώστε το μείγμα στην κατάψυξη και μόλις ξεκινήσει να σφίγγει χτυπήστε το ανά 30 λεπτά για 5 φορές, μέχρι να αποκτήσει αφράτη υφή. Προς τα τελευταία χτυπήματα, προσθέστε και τα καρύδια. Σερβίρετέ το σε ποτήρια παγωτού, αφού περιχύσετε με λίγο μέλι και πασπαλίσετε με καρύδια ή και λίγη τριμμένη σοκολάτα.

4. Ζελέ φρούτων. Μπορείτε να αγοράσετε ένα έτοιμο ή να φτιάξετε το δικό σας, σύμφωνα με τις οδηγίες του παρασκευαστή. Θα σας δροσίσει και θα ικανοποιήσει την επιθυμία σας για γλυκό, με τη light εκδοχή του να περιέχει λιγότερες από 10 θερμίδες.

5. Φράουλες με επικάλυψη μαύρης σοκολάτας. Είναι τόσο νόστιμες όσο φαντάζεστε. Λιώστε τη σοκολάτα σε μπεν μαρί ή σε κατσαρολάκι σε χαμηλή φωτιά και έτσι όπως είναι ζεστή η σοκολάτα, κρατήστε τη φράουλα από το κοτσάνι και βουτήξτε την. Ακουμπήστε την κάθε φράουλα σε λαδόχαρτο και περιμένετε μία ώρα μέχρι να είναι έτοιμες για φάγωμα.

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα