«Κανόνας 80/20»: μπουκιές, 3 αναπνοές και καλές διακοπές
diatrofi-foto_1_orig
Ζωή

«Κανόνας 80/20»: μπουκιές, 3 αναπνοές και καλές διακοπές

Οι διατροφικοί οδηγοί των καλοκαιρινών διακοπών βρίθουν από αισιοδοξία ότι αυτοί που τούς διαβάζουν θα τούς εφαρμόσουν. Επειδή είμαι φύσει οπτιμιστής, ιδού μερικές πρακτικές διατροφικές οδηγίες ενόψει καλοκαιρινών διακοπών: (διαιτολόγος Τρίπολη)

-κάντε τον κανόνα 80/20

4-5 γεύματα έχετε περίπου την ημέρα, άρα 28-35 γεύματα την εβδομάδα.

Ε λοιπόν, σε 6-7 γεύματα από αυτά της εβδομάδας μπορείτε να το ρίξετε λίγο έξω, αρκεί όμως στα υπόλοιπα να ακολουθείτε τον κανόνα της μεσογειακής διατροφής (5 μερίδες φρούτων και λαχανικών/ ημέρα, χαμηλά λιπαρά σε κρέας και γαλακτοκομικά κοκ..)


-3 μπουκιές είναι αρκετές..

Λένε ότι η 1η μπουκιά είναι η καλύτερη γευστικά και αισθητηριακά (Stanford University). Αν θεωρήσουμε ότι η τελευταία είναι το grand finale και ότι οι ενδιάμεσες μπουκιές είναι ίδιες ή ολοένα και φθίνουν στην αίσθηση γεύσης / απόλαυσης, τότε εύλογα βγαίνει το συμπέρασμα ότι με 3 μπουκιές απολαμβάνουμε πλήρως τη γευστική εμπειρία κατανάλωσης γλυκού ή επιδορπίου ή του αγαπημένου εδέσματος γενικά..

-πάρτε 3 καλές βαθιές αναπνοές πριν το γεύμα

Oι διακοπές αποτελούν μια εξαίρετη περίοδο εκπαίδευσης του εγκεφάλου στην ενσυνείδητη διατροφή.. επιβραδύνετε τη λήψη τροφής, καθήστε μπροστά από την τροφή για 1 λεπτό με 3 βαθιές εισπνοές και εκπνοές. Θα έχετε καλύτερο το χρόνο να πείτε στον εαυτό σας «θα φάω αργά», «θα αφήνω το πιρούνι κάτω»..

Γενικά, επιβραδύνετε, έτσι θα διαρκέσουν περισσότερο οι διακοπές σας..

Εμπεδώστε την επιβράδυνση και το χειμώνα, έτσι μπορεί να διαρκέσει περισσότερο και η ζωή..

Πηγή:www.dbertzeletos.g

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα