Έχετε έλλειψη σιδήρου; Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν
bigstock--130614209
Ζωή

Έχετε έλλειψη σιδήρου; Αυτές οι τροφές θα σας βοηθήσουν

Οι τροφές με τον περισσότερο σίδηρο

Ο σίδηρος είναι πολύ σημαντικός για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού, καθώς μεταφέρει οξυγόνο σε όλα τα μέρη του σώματος.

Μία μικρή έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει αναιμία (και κατά συνέπεια κούραση και αδυναμία), ενώ η χρόνια έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε ανεπάρκεια κάποιου οργάνου.

Από την άλλη, η υπερβάλλουσα λήψη σιδήρου μπορεί να οδηγήσει στην παραγωγή βλαβερών ελεύθερων ριζών και να επηρεάσει το μεταβολισμό, προκαλώντας ζημιά σε βασικά ζωτικά όργανα, όπως την καρδιά και το συκώτι.

Επειδή όμως το σώμα μας έχει τη δυνατότητα να ρυθμίζει την πρόσληψη σιδήρου, η υπερβολική δόση δεν είναι και τόσο συχνό φαινόμενο και προκύπτει κυρίως μέσω συμπληρωμάτων.

Παρακάτω θα βρείτε τις τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο.

Θυμηθείτε όμως: Δεν αρκεί μόνο να καταναλώνετε τροφές με σίδηρο, αλλά να επιτρέπετε στον οργανισμό σας και να τον απορροφά. Ο καταλληλότερος τρόπος είναι να καταναλώνετε μαζί τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C.

ΤΡΟΦΗ (ωμή 100 γρ.) ΣΙΔΗΡΟΣ

ΣΥΚΩΤΙ 14,0

ΚΑΚΑΟ ΣΚΟΝΗ 11,6

ΦΑΣΟΛΙΑ ΞΕΡΑ 6,7

ΦΑΚΕΣ 6,1

ΟΣΠΡΙΑ ΓΕΝΙΚΑ 5,0

ΑΡΑΚΑΣ 4,8

ΣΟΚΟΛΑΤΑ 4,4

ΚΡΕΑΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ 3,5

ΓΑΡΙΔΕΣ 3,2

ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ 3,1

ΣΤΑΦΙΔΕΣ 2,7

ΑΥΓΟ 2,5

ΣΠΑΝΑΚΙ 2,4

ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ 2,2

ΚΡΕΑΣ ΜΟΣΧΑΡΙΣΙΟ 1,8

ΨΑΡΙΑ ΚΑΠΝΙΣΤΑ 1,6

ΨΑΡΙΑ ΠΑΧΙΑ 1,2

ΚΡΕΑΣ ΧΟΙΡΙΝΟ 1,2

ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ 0,9

ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ ΓΕΝΙΚΑ 0,8

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα